Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-03-21, 17:52
  #1
Banned
Jag har fått tag på Winnar i tab form och dom är blå å små och dom ligger på 50mg.

Jag vill bara veta hur mycket jag sak ta i veckan och om det är någon som vet om dom är bra..

Tack för alla bra svar..
Citera
2004-03-21, 19:27
  #2
Medlem
Naud-s avatar
Från

http://www.maxx.nu/bodybuilding/dopi...roidframes.htm

...D. Doserna varierar mellan 3 - 5 ml dagligen för män och 1- 2 ml för kvinnor. De orala doserna uppgås vanligtvis till 16-30 mg dagligen för män och 4-8 mg för kvinnor. Winstrol har varit en populär förfalskning under de senaste åren. ...
Citera
2004-03-21, 20:47
  #3
Medlem
Alladins avatar
Läs på mer om Winnarn... folk verkar ta upp till 50mg.
Mindre mängd verkar dom ju dock ganska milda...
Citera
2004-03-21, 21:24
  #4
Medlem
Naud-s avatar
jag gav ett utdrag ur en text hävdade inte att så var fallet...... men du kanske inte fattade det...
Citera
2004-03-22, 00:21
  #5
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cool boy
Jag har fått tag på Winnar i tab form och dom är blå å små och dom ligger på 50mg.

Jag vill bara veta hur mycket jag sak ta i veckan och om det är någon som vet om dom är bra..

Tack för alla bra svar..

du har IP winstrol....tror det är lite underdoserade...men spelar roll 40-50mg räcker mer än väl.....

Dela tabben och ta en halva på morgonen och en halva på kvällen med måltid. tugga sönder den innan du sväljer den...
Citera
2004-03-22, 18:16
  #6
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naud-
jag gav ett utdrag ur en text hävdade inte att så var fallet...... men du kanske inte fattade det...

Menar du mig? förstår inte riktigt ditt inlägg men...

Visst normalt är 16-30mg och då skall det vara ganska mildt.
Många tar dock upp till 50mg och då ger det naturligtvis mer bieffekter...så menade jag i alla fall.


Edit: "Den är en relativt lågandrogen steroid som inte tycks vara aromatiserande, men levertoxisk i stora doser. Mycket få brukare rapporterar vätskeretention eller andra biverkningar vid bruket av Winstrol. "
= 16-30mg...
Citera
2004-03-22, 21:40
  #7
Medlem
Naud-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Läs på mer om Winnarn... folk verkar ta upp till 50mg.
Mindre mängd verkar dom ju dock ganska milda...


läs på mer... de va de jag reagerade på... i mitt inlägg visade jag ingenting av vad jag har eller inte har läst om Winnar som sagt jag gav bara en ref han kan använda sig av...
Citera
2004-03-23, 19:31
  #8
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naud-
läs på mer... de va de jag reagerade på... i mitt inlägg visade jag ingenting av vad jag har eller inte har läst om Winnar som sagt jag gav bara en ref han kan använda sig av...

Okej, då missuppfattade vi varandra dubbelt upp för hela min "reply" var menad åt trådskaparen, ingen kritik mot dig alltså...
Tänkte bara han kunde läsa mer än Maxx steroidlista...innan han ger sig in på ngt...
Citera
2004-03-23, 21:33
  #9
Medlem
Naud-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Okej, då missuppfattade vi varandra dubbelt upp för hela min "reply" var menad åt trådskaparen, ingen kritik mot dig alltså...
Tänkte bara han kunde läsa mer än Maxx steroidlista...innan han ger sig in på ngt...

sry
Citera
2004-03-27, 13:09
  #10
Medlem
hantels avatar
Dela tabben i två delar. Ta 25mg morgon 25mg kväll, tugga och svälj.

50mg/ed är ganska vanligt nuförtiden, iallafall när det rör sig om IP winnar.

Men räkna med att lederna tar stryk, drick vatten som en häst och kör även med glucosamin. Börja med glucosaminet några veckor innan kuren så det hinner ge effekt. Eller stacka med deca helt enkelt.

Mycket vatten och smörjning för lederna är nästan ett måste om du ska köra 50mg /ed, annars kanske du blir så stel så du får avbryta hela skiten.

Bra är dom enligt mig, många får fina resultat som dom även får behålla. Men såklart så finns det en del otrevliga biverkningar även hos denna steroid. Mycket, mycket otrevliga om du har otur.

Hoppas du inte håller ditt hår så kärt förresten, ganska vanligt att hårfästet börjar krypa uppåt efter en kur på winnar.
Citera
2004-04-20, 18:54
  #11
Medlem
nån som vet var jag kan hitta bilder på wintabbar 50mg? finns det fler än ett fabrikat?
Citera
2004-04-20, 19:12
  #12
Medlem
El Zorros avatar
Kolla på powerboard.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback