43 268 besökare online
858 016 medlemmar • 45 862 136 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Vetenskap & humaniora > Medicin och hälsa > Alternativ medicin
Visa resultat för omröstning: Vad känner du till om Joniserat vatten?
Jag är bekant med avjoniserat vatten 16 12,12%
Osäker om man kan dricka joniserat vatten 15 11,36%
Aldrig hört talats om joniserat vatten 49 37,12%
Lite kunskaper om joniserat vatten 27 20,45%
Goda kunskaper om joniserat vatten 25 18,94%
Antal röster: 132. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara på ämne
Ämnesverktyg
amagadfittnoob
Avstängd
amagadfittnoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K595
Kasta inte sten i glashus. Men iofs räcker det med en joniserat vatten-tråd. Den här är mer aktuell:

https://www.flashback.org/t1216850p8

Flytta den här eller den andra till kemi forat istället, eftersom folket där lär banka lite vett i skallen på er.

Siddan
Medlem
Siddans avatar
Du har tydligen en helt snedvriden bild av vad joniserat vatten är. Ska tråden låsas p.g.a. det?
Som sagt så startade jag just denna tråden för att få ett litet humm huruvida vad ni känner till om joniserat vatten. Ditt inlägg bevisar just det.
Det är inte att vatten innehåller joner som talar ifall det är joniserat vatten. Det är inte föränn det genomgår en joniseringsprocess.

raspberries
Medlem
raspberriess avatar
men herregud, lägg ner din jävla joniserat vatten-reklam nån gång eller ta det nån annanstans.

Siddan
Medlem
Siddans avatar
Ingen reklam, utan snarare en upplysning till det stackars omedvetna svenska folket (eller de som iallafall läser här)

weathergirl
Medlem
weathergirls avatar
Om man funderar på vilket sorts företag som säljer detta vatten finns en tråd för det. https://www.flashback.org/t1367361 Läs och avgör själva om ni tycker det verkar seriöst. Det heter Eurorider och drivs av Daniel Sidji.

Siddan
Medlem
Siddans avatar
Så nu måste du krossposta i alla trådar?
"Basiskt Joniserat Vatten Den saknade länken till allmän hälsa och prestanda" - Shan Stratton

asdasd1
Medlem
hahahhaha siddan

ska du inte fortsätta att ge förhoppningar till döende personer att de bör dricka ditt unika vatten för att överleva en längre tid, din patetiska jävel

Siddan
Medlem
Siddans avatar
Patetisk? Läkarna har gett upp hoppet och ni säger att det finns inget annat att göra än att tillbringa den sista tiden tillsammans. Ni accepterar döden när det faktiskt finns metoder som faktiskt har hjälp andra i likadan situation.

Där det finns hopp är det värt att utforska.
Sen hur mycket pengar har det inte redan lagts ut på kemo och övriga behandlingar... Som dessutom var en enda stor nitlott.

Snarare du och resten som är patetiska som är insnöade i västmedicinska världen
"Basiskt Joniserat Vatten Den saknade länken till allmän hälsa och prestanda" - Shan Stratton

Parasight
Medlem
Parasights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siddan
Sen hur mycket pengar har det inte redan lagts ut på kemo och övriga behandlingar... Som dessutom var en enda stor nitlott.

Snarare du och resten som är patetiska som är insnöade i västmedicinska världen

Ja, cellgifter är ju verkligen en stor nitlott.
Som exempel har barnleukemi drygt 10% dödlighet i Sverige idag, jämfört med nästan 100% på 60-talet. Men vi kanske ska börja ge dem ditt pissvatten i stället?
Charlatan.

Siddan
Medlem
Siddans avatar
Ja just det, behandla cancer med gifter och.... Riskera att skada friska vävnader och även få nytt cancer på köpet. Vilken fantastisk lösning.

Pissvatten vet jag inget om, menar du kanske kranvatten?

bjornebarn
Medlem
bjornebarns avatar
Efter dina trådar är det nog ingen som inte känner till vad det är Tror dock att desto färre litar på det lika väl som du.

Siddan
Medlem
Siddans avatar
Japp, det är inte lätt att sticka ut med sanningen när alla är inlindade i en väl etablerad lögn

Det är som att påstå all föda är precis likadan, spelar ingen roll vad man äter. Trots att somliga fortfarande tror det (lustigt nog) så är det ändå väldigt många som vet att det finns olika typer av föda, både nyttiga och onyttiga.
Detsamma gäller för vattnet som fortfarande är okänd för många... Men det kommer nog till insikt inom tid

Svara på ämne
Topp Dela »