2010-07-07, 02:26
Medlem
M.Skillts avatar
Nu tänker jag inte ödsla mer tid på dig, inget du har sagt hittills har stämt, du har svamlat om medicinen som senare visade sig vara helt fel på alla punkter. Du har svamlat om din mor och bror, som även det visade sig vara felaktigt mot för vad du sagt tidigare. Du har svamlat om polisen, som även det visade sig vara felaktigt mot för vad du sagt tidigare. Även detaljer kring polisen har varit felaktiga.

Allt du har gjort är att ljuga, tråkigt.

/Micke
Citera
2010-07-07, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Fotade? Är du säker på det? Fler detaljer som du kommer ihåg särskilt väl?

Polisen.se

/Micke

Nah, Jag blundade och grät. Antog att dom fotade för jag vill minnas blixtar. Du har aldrig haft maskara i ögonen huh?
Citera
2010-07-07, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Nu tänker jag inte ödsla mer tid på dig, inget du har sagt hittills har stämt, du har svamlat om medicinen som senare visade sig vara helt fel på alla punkter. Du har svamlat om din mor och bror, som även det visade sig vara felaktigt mot för vad du sagt tidigare. Du har svamlat om polisen, som även det visade sig vara felaktigt mot för vad du sagt tidigare. Även detaljer kring polisen har varit felaktiga.

Allt du har gjort är att ljuga, tråkigt.

/Micke

Ja, en del förhastade felskrivningar men Ljugit har jag inte gjort. Det är din uppfattning.

Allt du har gjort är att gått ot och misstolkat mina svar. Tråkigt.
Citera
2010-07-07, 02:53
Medlem
ytspennings avatar
Jag har läst hela tråden, men inte sett några bilder på skadorna. Kan någon visa mig?
Citera
2010-07-09, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytspenning
Jag har läst hela tråden, men inte sett några bilder på skadorna. Kan någon visa mig?

La en liten bild på sidan 7. Men m.skillt kunde tydligen se mina senor och muskler och bedömma att det var ett misslyckat besök med nylonstrumpa? inte fan vet jag. (Vart ju bara fettlagret de kom igenom). Deras avsikt var inte att mörda mig. Dom lämnade mig utblottad på plats i trasiga kläder mitt i natten.
Men nu lämnar jag denna tråk.

Hoppas era fruar och döttrar hamnar i samma situation. Där ni inte tror dem utan lägger skulden på dem.

Nej, ärligt så gör jag det inte. Men kanske skulle du fatta, eller känna nån form av sympati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in