Flashback bygger pepparkakshus!
2010-04-08, 01:43
Medlem
Hejsan. Har ett par frågor om den svenska skotillverkaren Sneaky Steve:

Är det folk som har erfarenhet av dessa skor? Hur är de kvalitetsmässigt? Bekväma? Jag har lite bredare fötter (typ ankfötter som de kallas), hur kommer det funka med dessa skor? Modellen jag är intresserad av är Lummicks High.

Tack på förhand.
Citera
2010-04-08, 02:37
Medlem
sheizzekloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janejja
Hejsan. Har ett par frågor om den svenska skotillverkaren Sneaky Steve:

Är det folk som har erfarenhet av dessa skor? Hur är de kvalitetsmässigt? Bekväma? Jag har lite bredare fötter (typ ankfötter som de kallas), hur kommer det funka med dessa skor? Modellen jag är intresserad av är Lummicks High.

Tack på förhand.

jag har inte helt säker på vad för slags sneaky steve jag har, men dom har då i alla fall hållit hela vintern utan någon missfärgning (svart läder) och just för mig så har dom vart komfortabla.
Citera
2010-04-08, 03:47
Medlem
ShogunAssasins avatar
Min bror har precis som du breda fötter och han använder för tillfället Sneaky Steve skor, han sliter skor väldigt mycket snabbare än en normal människa för att han sällan "rullar" på foten utan bara släpar fötterna fram helatiden, men hans skor är fortfarande hela, dock ganska nya.
Om du är sugen, så kör på ett par och testa själv, så fasligt dyra var dom inte så det är ju inte hela världen om dom inte håller resten av livet.
Citera
2010-04-08, 04:17
Medlem
Frågan är om man ska ta ett par i läder eller tyg nu till sommaren? Tycker att läder-modellen är snyggare, men den kanske blir svettig och illaluktande i sommar?
Citera
2010-04-08, 09:34
Medlem
Bigmassys avatar
Gillar mina sneaky steve skor som jag köp nu i vinter, har funkat bra hela vintern utan att slitas allt för mycket.

Vet ej modellen men de är riktigt sköna.

Ska nog köpa några nya i tyg (har läder just nu)
Citera
2010-04-08, 18:09
Medlem
Slav3rs avatar
Jag har två par och har använt dom mkt å jag ser inte mkt till slitage på dom å jag har även polare som har sånna och dom har heller inte upplevt nå sämre kvalitee. Även jag har lite bredare fötter men tkr dom blir riktigt bekväma när man gått in dom.
Citera
2010-04-08, 18:11
Medlem
tidaholm11s avatar
Har haft ett par hela vintern, håller väldigt bra för slitage.
Citera
2010-04-08, 18:13
Medlem
despots avatar
Har 2 par, nöjd med båda, de håller bra
Citera
2010-04-08, 18:13
Avstängd
Jag har ett par nyköpta sneaky steve, samma modell som du tänker köpa. De är i tyg och första dagen jag använde dem fick jag jäääävligt ont i fötterna. Men jag gick väldigt länge och nya tygskor brukar göra ont tills de töjer sig lite.
Jag knöt inte skorna lika hårt nästa gång jag använde dem och nu så gör det inte ont alls!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in