Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-24, 03:09
  #145
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
De var ju i samma stadsdel, men vågade sig inte så pass nära mötet så att NMR ens kunde se dem. Hade vänstern velat/vågat så hade de lätt kunnat gå förbi den passiva polisen för att ta sig till NMR:s möte på Mynttorget, men de vill ju inte åka på stryk så det var ju aldrig något alternativ. Säkrare att stå och skrika för sig själva bakom polisen någon kilometer bort istället.

Om man skall gissa deras antal när de var i Gamla Stan var de kanske på sin höjd 400 pers, men det kan vara en för stor siffra.

Du kunde inte se dom men du kunde uppskatta deras antal? Ja, det låter troligt.
Citera
2016-11-24, 03:14
  #146
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Du kunde inte se dom men du kunde uppskatta deras antal? Ja, det låter troligt.

1.Jag gick inte i demon (av logiska skäl, jag är antinazist).
2. Jag gick smidigt mellan de bägge grupperna både i Kungsan och i Gamla Stan så jag hade en bra inblick.

Komplicerat?
Citera
2016-11-24, 03:18
  #147
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
1.Jag gick inte i demon (av logiska skäl, jag är antinazist).
2. Jag gick smidigt mellan de bägge grupperna både i Kungsan och i Gamla Stan så jag hade en bra inblick.

Komplicerat?

Antingen har du problem med att räkna eller med synen.
Citera
2016-11-24, 03:58
  #148
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Antingen har du problem med att räkna eller med synen.

Som jag sa, jag kan ha överskattat vänsterextremisterna något, det var lite svårt att överblicka då de sprang mellan två små samlingar bakom polisen fram och tillbaka.
__________________
Senast redigerad av Y2W 2016-11-24 kl. 04:09.
Citera
2016-12-08, 02:18
  #149
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
1.Jag gick inte i demon (av logiska skäl, jag är antinazist).
2. Jag gick smidigt mellan de bägge grupperna både i Kungsan och i Gamla Stan så jag hade en bra inblick.

Komplicerat?
Wurhan är ett vänstertroll. Inget att ta notis över.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback