Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-07, 18:47
  #1
Medlem
Gick för ett par månader sedan med på att göra en gallup undersökning på Åsiktstorget.

Varning där till er som tänkt tanken men inte klickat på länken..
Gör det inte!!!!

Dom skickar e-mail värre än värsta mail-spam-programmet!
Värst av allt är att det inte går att stoppa skiten!

Jag har skickat flera e-mail till info@asiktstorget.se o sagt att jag inte vill ha spam från dem mera.
Vänligt i början med satan så aggressivt på senare tid.
Nu har jag tröttnat o satt spam-filtret på att radera dem.

Dom har en e-mail länk på deras sida (http://asiktstorget.se/ funkar inte så man måste gå till http://www.asiktstorget.se/ow/index....chapterid=1075 ) till deras helpdesk. helpdesk@asiktstorget.com som inte går någon stans.
Dit kan man(inte) maila om man har åsikter eller klagomål.
Adressen dom skickar från är info@asiktstorget.se ....

Värsta skitsidan om jag får säga mitt.....
Vore något att hacka för de grabbarna som pysslar med sånt
Dom lovar en ersättning i form av "priser" om man genomför deras undersökningar men man kommer aldrig upp i nivå för att få ut ersättning.
Typisk "ruffel o båg" gäng.

Ger mig fan på att dom får betalt av företag för att genomföra undersökningar o rippar vanliga dödliga på "priserna"!
Man är för ärlig/snäll för att göra en sådan sak. Säkert en riktig guldgruva....

Läste att flera hade åsikter om åsiktstorget ( ). De va inte glada kan jag meddela...

Någon som har nån bra idé om vad man kan göra?

/ Rolfro.
Citera
2017-06-09, 19:41
  #2
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolfro
Gick för ett par månader sedan med på att göra en gallup undersökning på Åsiktstorget.

Varning där till er som tänkt tanken men inte klickat på länken..
Gör det inte!!!!

Dom skickar e-mail värre än värsta mail-spam-programmet!
Värst av allt är att det inte går att stoppa skiten!

Jag har skickat flera e-mail till info@asiktstorget.se o sagt att jag inte vill ha spam från dem mera.
Vänligt i början med satan så aggressivt på senare tid.
Nu har jag tröttnat o satt spam-filtret på att radera dem.

Dom har en e-mail länk på deras sida (http://asiktstorget.se/ funkar inte så man måste gå till http://www.asiktstorget.se/ow/index....chapterid=1075 ) till deras helpdesk. helpdesk@asiktstorget.com som inte går någon stans.
Dit kan man(inte) maila om man har åsikter eller klagomål.
Adressen dom skickar från är info@asiktstorget.se ....

Värsta skitsidan om jag får säga mitt.....
Vore något att hacka för de grabbarna som pysslar med sånt
Dom lovar en ersättning i form av "priser" om man genomför deras undersökningar men man kommer aldrig upp i nivå för att få ut ersättning.
Typisk "ruffel o båg" gäng.

Ger mig fan på att dom får betalt av företag för att genomföra undersökningar o rippar vanliga dödliga på "priserna"!
Man är för ärlig/snäll för att göra en sådan sak. Säkert en riktig guldgruva....

Läste att flera hade åsikter om åsiktstorget ( ). De va inte glada kan jag meddela...

Någon som har nån bra idé om vad man kan göra?

/ Rolfro.

HaHa trevlig bump från mig,men håller med ni som går med i dessa undersökningar ,undvik detta skitbolag
Gick med för nån dag sedan och har fått 3 undersökningar där jag i alla 3 fallen inte fick några belöningspoäng
2 fall gick till 2/3 av undersökningen ca 20 minuter då kom ett mess upp om att jag inte passade in
1 undersökning fick jag som svar att jag inte skulle erhålla poäng för mina svar passade inte in i min profil
Så undvik om ni funderar!
Citera
2017-06-09, 20:49
  #3
Moderator
Protons avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2018-12-09, 04:17
  #4
Medlem
snoamers avatar
Bump från mig nu. Tröttnat på skiten. Man gör en enkät i 15 minuter, sen när man är nära slutet "tyvärr så faller du inte i demografin för dom vi söker", så kastas man bort och får 5 poäng (värde 50 öre) för enkäten. Snacka om att lura folk. Inte första gången det händer.

AKTA ER FÖR DESSA BEDRÄGERIER

Finns bättre enkät sidor när man iaf kan få en 5 kr som värst för en väldigt kort enkät. Om man får göra enkäten dvs. Men på asiktstorget eller åsiktstorget tjänar man bara typ 50 kronor per halvår om man har tur. Don't waste your time

asiktstorget.se
åsiktstorget.se

Lägger länkar här så folk som googlar skiten får se detta
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback