Hej.
Till att börja med så hade jag en väldigt dålig uppväxt, blev misshandlad av farsan, morsan har legat inne på psyket pga av farsan. När jag var liten så var jag väldigt annorlunda, jag slogs väldigt mycket och kunde få blackouts redan vid 9 års åldern, jagade mor med kniv flera gånger för att jag inte fick pokemonkort, jag vet, det är väldigt sjukt. Men inga tester har gjorts på mig. När jag åker buss/tåg så har jag panik, svettas och är verkligen inte mig själv. Jag tar åt mig saker väldigt lätt och tar vissa saker bokstavligen, jag känner att jag inte hör till någon grupp. Har 2-3 stycken nära kompisar/vänner, jag vet inte riktigt om dem är mina riktiga vänner, men allt jag gör verkar va pinsamt för mina polare. Det kan vara från att nynna på en låt till något mycket större. Och när dem tycker att det är pinsamt så tar jag åt mig så extremt mycket och hela min dag är förstörd, jag mår dåligt som fan över det här. Jag har svårt att prata med okända människor, jag laggar extremt mycket när jag pratar och jag har väldigt mycket tankar i skallen som snurrar runt. Vad fan är mitt problem egentligen, jag börjar tröttna på det här. Vad ska jag göra?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!