Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-04, 15:09
  #1
Medlem
Hej:

Jag har nyligen köppt en ps3 slim med spelet: final fantasy 13. Jag är väldigt nyinbjuden till blu-ray generationen.

Jag kan se fingeravtryck på baksidan av final fantasy 13 spelet. jag är rädd att jag kan ha förstört spelet... när jag spelar det så fungerar det Perfekt!!. men eftersom at jag är så van vid DVD- skivorna så vet jag av erfarenhet att de kan sluta fungera perfekt när det är lite smutsigt.

Hur som hellst så är jag väldigt orolig och vet inte vad jag ska göra. är detta normalt med lite fingeravtryck på baksidan av spelet? (det syns knappast... såvida jag inte kikar väldigt noga med en lampa), är detta okej? för att det har hänt att när ps3 ska suga i sig skivan att den ibland "failar" att suga in den och då kan det ha blivit lite smutsigt efterr draget. Efter detta så antog jag att detta var normalt med tanken på att det kan bildas lite smuts. men jag vill ändå vara säker och fråga andra

MVH 91mirhai
Citera
2010-04-05, 18:28
  #2
Medlem
Skämtar du eller?

Jag brukar repa mina skivor direkt så att jag slipper noja mig om det, så som du gör..
Citera
2010-04-05, 18:32
  #3
Avstängd
Torka av skivan med din tröja
Citera
2010-04-06, 01:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluepr1nt
Skämtar du eller?

Jag brukar repa mina skivor direkt så att jag slipper noja mig om det, så som du gör..

fyfan vad jag skämms. förlåt för att ha stört dig. känns bra o veta att jag inte har något att oroa mig för... lol känner mig som en idiot :P
Citera
2010-04-06, 01:30
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdaddy
Torka av skivan med din tröja

lol... jag känner mig som en idiot... sorry ifall jag störde dig =/
Citera
2010-04-06, 01:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 91mirhai
lol... jag känner mig som en idiot... sorry ifall jag störde dig =/

Snälla admin... Lås
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback