Citat:
Ursprungligen postat av Aldara
Varför såg inte min högstadietid ut såhär!?!

Han påstås ju vara ett troll med olika åldrar och olika historier så det är ju inte säkert att ens hans var sådan där.
Minns dock i sexan (eller möjligen högstadiet) när vi var på gustavsvik och killen med jättepenisen hade med sig cyklop och snorkel.
Av någon anledning körde de sådan tåggreja där folk simmade i en tunnel emellan benen på de andra, så stod ett gäng tjejer på rad men han snorklade väl konstigt och drog undan bikinidelen/baddräkten på dem en efter en vartefter han passerade ..
I femman eller sexan var vi på något lägertjosan med där två av killarna körde klädpoker med två av tjejerna, ena killen hittade på regler om att man skulle ställa sig på ett visst sätt om man förlorade (på knä bredbent med armarna utåtvinklade/uppåt.)
Nu förlorade tjejerna såklart och rummet hade två dubbelsängar, de satt där uppe och jag hade platsen där nere. Dum och antagligen blyg eller något som jag var så deltog jag ju inte, och således kollade jag inte heller .. Så ja, det var ju fail.
Ena bruden (Josefin tror jag) var väl ifrån en parallellklass men höll väl rätt bra klass ..
Hade ju säkert varit något att ha i tankarna för flera år framöver =P
Jävla fail
Man kunde ju glott ändå.
Är väl samma sak med att inte ligga med människor man inte vill ligga med nu fast de är rätt unga senare när man är gammal och skrynklig och kanske inte hade haft något emot det .. då ..