• 3
  • 4
2010-06-19, 12:02
Medlem
Aldaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Slickade fittan på en tjej i klassen på skoltoaletten. Det var tider det.
Varför såg inte min högstadietid ut såhär!?!
Citera
2010-06-19, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldara
Varför såg inte min högstadietid ut såhär!?!
Han påstås ju vara ett troll med olika åldrar och olika historier så det är ju inte säkert att ens hans var sådan där.

Minns dock i sexan (eller möjligen högstadiet) när vi var på gustavsvik och killen med jättepenisen hade med sig cyklop och snorkel.

Av någon anledning körde de sådan tåggreja där folk simmade i en tunnel emellan benen på de andra, så stod ett gäng tjejer på rad men han snorklade väl konstigt och drog undan bikinidelen/baddräkten på dem en efter en vartefter han passerade ..

I femman eller sexan var vi på något lägertjosan med där två av killarna körde klädpoker med två av tjejerna, ena killen hittade på regler om att man skulle ställa sig på ett visst sätt om man förlorade (på knä bredbent med armarna utåtvinklade/uppåt.)

Nu förlorade tjejerna såklart och rummet hade två dubbelsängar, de satt där uppe och jag hade platsen där nere. Dum och antagligen blyg eller något som jag var så deltog jag ju inte, och således kollade jag inte heller .. Så ja, det var ju fail.

Ena bruden (Josefin tror jag) var väl ifrån en parallellklass men höll väl rätt bra klass ..

Hade ju säkert varit något att ha i tankarna för flera år framöver =P

Jävla fail

Man kunde ju glott ändå.

Är väl samma sak med att inte ligga med människor man inte vill ligga med nu fast de är rätt unga senare när man är gammal och skrynklig och kanske inte hade haft något emot det .. då ..
Citera
2010-06-19, 12:51
Medlem
nuendasts avatar
tänk på att det är inte samma sak som 35 åring att sitta å runka till tjejer i åldern 13-15 i en skolkatalog som det var för dig när du själv var i den åldern. Skall du runka till bilder på tjejer som går i 7-9 så är det kraftig PEDO- varning på dig. Så för din egen skull, glöm bort och gå vidare. Måste faan finnas annat att runka till.
Citera
2010-06-19, 12:52
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Är i första hand ute efter bilder av de tjejer jag har knullat, hånglat med , eller fantiserat om.Har tex en tjej, Pernilla jag fantiserar om. Detta var min kompis Mattias tjej, Mattias hade den största kuk vi i klassen någonsin sett. Grov som en falukorv.
Blir skitkåt av att fantisera om hur han knullade carro med sin jättekuk. Han skröt ofta om hur kåt carro var.Några frågor på det?

Hette hon Carro eller Pernilla?

Eller ville du mörka namnet och kalla henne Pernilla först men sen klanta dig och skrev Carro?
Citera
2010-06-19, 12:58
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Funderarar på att leta upp tjej från klassen och runka på hennes hus, kläder, eller dylikt.
Kanske skulle man attackrunka henne, men då bör man kanske vara maskerad.
Hursomhelst jäkligt spännande framöver.
Nu skall frugan jag köra knatten till en innebandymatch. So gotta go.

Börjar ju lukta troll då du försöker skriva sensation/skandal inlägg samtidigt som du vill bevisa din "svensson" vardag med att köra knoddsen till innebandy.
Citera
2010-06-19, 14:31
Medlem
L-illuminatos avatar
TS= Troll

i en annan tråd så var han en 25åring (vältränad och svensk som stod och runka på saltsjöbanan). Du verkar byta identitet lite som det passar?
https://www.flashback.org/t1103321

Här är han 26år och åket Swebus (ett år tidigare) alltså åldras TS baklänges likt Benjamin Button. Tråden handlar om att han blir avrunkade av en Surprise! Tonnårig tjej medan han åker Swebus

https://www.flashback.org/t1223500
Senast redigerad av L-illuminato 2010-06-19 kl. 14:37.
Citera
2010-06-19, 15:42
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
tänk på att det är inte samma sak som 35 åring att sitta å runka till tjejer i åldern 13-15 i en skolkatalog som det var för dig när du själv var i den åldern. Skall du runka till bilder på tjejer som går i 7-9 så är det kraftig PEDO- varning på dig.

Själva poängen var väl att TS kände tjejerna och var kär i/kåt på dem redan då, det är alltså troligen minnena och känslorna från den tiden som TS fortfarande har kvar och nu går igång på, lite som att plocka fram LEGO-lådan och ta sig en rejäl nostalgitripp lagom till 30/40-årskrisen fast han sitter och runkar till skolkataloger istället.

Han var ju inte pedofil när han själv var 13-15, så han lär ju inte plötsligt bli det nu heller bara för att han återupplever samma känslor. Tänder han däremot på samtliga tjejer i den åldern och även en nutida skolkatalog skulle duga så är det väl kanske lite varning ja, men jag förstod det som att han bara var intresserad av kända "objekt". Om det är varning på nånting så skulle det väl snarare gälla att leva lite för mycket i det förflutna (den maskerade attackrunkningen lät iofs inte heller helt frisk).
Citera
2010-06-23, 22:59
Medlem
ChaChings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
TS= Troll

i en annan tråd så var han en 25åring (vältränad och svensk som stod och runka på saltsjöbanan). Du verkar byta identitet lite som det passar?
https://www.flashback.org/t1103321

Här är han 26år och åket Swebus (ett år tidigare) alltså åldras TS baklänges likt Benjamin Button. Tråden handlar om att han blir avrunkade av en Surprise! Tonnårig tjej medan han åker Swebus

https://www.flashback.org/t1223500

Hahahaha BUSTED!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här