Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-14, 13:34
  #9037
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Bara själva karriären/huvudhandlingen är ~40-50 timmar lång. Sedan kan du räkna med åtminstone lika mycket till från sidouppdrag.

Sedan har du två DLC-expansioner också, som är ~10 och ~15 timmar långa vardera.

Åfan! Får kollas upp.
Citera
2017-05-26, 21:03
  #9038
Medlem
Ok, jag älskar PlayerUnknowns Battleground, PUBG, men samtidigt är det otrolig koncentration från början
till slut. Mister koncentrationen för ett par ögonblick kan matchen vara över.

Det jag letar efter är ett till spel, som jag tänker varva med och spela mellan PUBG sessionerna.

Jag letar efter ett spel i stil med Skyrim - The elder scrolls. Man chillar och går runt i en otroligt vacker
miljö och plockar upp ledtrådar, snackar med olika människor och löser lite små och stora äventyr längs
med vägen.

Så att min hjärna får lite återhämtning. Att spela PUBG är otroligt fett, men krävande konstant.

Vad kan ni rekommendera? Storslagna spel som liknar Skyrim. Men inga rymd-skjuta-konstant-spel.
Inga Battlefield 1 tokstressiga spel. Ja, ni fattar.
Citera
2017-05-26, 21:37
  #9039
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
Ok, jag älskar PlayerUnknowns Battleground, PUBG, men samtidigt är det otrolig koncentration från början
till slut. Mister koncentrationen för ett par ögonblick kan matchen vara över.

Det jag letar efter är ett till spel, som jag tänker varva med och spela mellan PUBG sessionerna.

Jag letar efter ett spel i stil med Skyrim - The elder scrolls. Man chillar och går runt i en otroligt vacker
miljö och plockar upp ledtrådar, snackar med olika människor och löser lite små och stora äventyr längs
med vägen.

Så att min hjärna får lite återhämtning. Att spela PUBG är otroligt fett, men krävande konstant.

Vad kan ni rekommendera? Storslagna spel som liknar Skyrim. Men inga rymd-skjuta-konstant-spel.
Inga Battlefield 1 tokstressiga spel. Ja, ni fattar.
The Witcher 3: Wild Hunt.
Citera
2017-05-26, 23:21
  #9040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
The Witcher 3: Wild Hunt.

Nice, ser helt klart intressant ut.
Citera
2017-05-28, 13:06
  #9041
Avstängd
MildCholesters avatar
Funderar lite på att köpa Call of Duty: Black Ops 3. Fast är osäker. Ni som har spelet/har spelat det, kan ni rekommendera det? Är det en bra kampanj? Är Nazi Zombies roligt? Hur är mulitplayern? Berätta gärna!
Citera
2017-05-28, 19:55
  #9042
Medlem
Mobilspel- Finns det något roligt?

Jag gillar rollspel, torrent defence, Heartstone, pusselspel av olika slag. Finns det något bra till mobilen tycker du? Min mobil klarar inte heartstone annars hade jag nog nött det.

Frågar då jag inte alls har koll på mobilspelmarknaden. Får gärna vara F2P eller betalspel.
__________________
Senast redigerad av MRZnr1 2017-05-28 kl. 20:09.
Citera
2017-05-28, 20:06
  #9043
Avstängd
MildCholesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Mobilspel- Finns det något roligt?

Jag gillar rollspel, torrent defence, Heartstone, pusselspel av olika slag. Får vara något bra till mobilen? Min mobil klarar inte heartstone.

Frågar då jag inte alls har koll på mobilspelmarknaden. Får gärna vara F2P eller betalspel.
Rekommenderar spelet Avatar Fight, riktigt kul spel. Se till att ge spelet lite tid bara. Många som inte har tålamod och tröttnar direkt.
Citera
2017-05-28, 20:19
  #9044
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Mobilspel- Finns det något roligt?

Jag gillar rollspel, torrent defence, Heartstone, pusselspel av olika slag. Finns det något bra till mobilen tycker du? Min mobil klarar inte heartstone annars hade jag nog nött det.

Frågar då jag inte alls har koll på mobilspelmarknaden. Får gärna vara F2P eller betalspel.
Android eller iOS?
Citera
2017-05-28, 20:22
  #9045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MildCholester
Rekommenderar spelet Avatar Fight, riktigt kul spel. Se till att ge spelet lite tid bara. Många som inte har tålamod och tröttnar direkt.

Ska kolla upp nu! Tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Android eller iOS?

Android. Bra du frågade för glömde denna "lilla" detalj.
Citera
2017-05-29, 22:55
  #9046
Medlem
GekkoBleus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MildCholester
Funderar lite på att köpa Call of Duty: Black Ops 3. Fast är osäker. Ni som har spelet/har spelat det, kan ni rekommendera det? Är det en bra kampanj? Är Nazi Zombies roligt? Hur är mulitplayern? Berätta gärna!

Det 'lever' fortfarande och har en ganska stadig spelarbas, trots att Infinite Warfare kommit ut. Jag har inte kört Nazi Zombies särskilt mycket, men jag spelade multiplayer en hel del och det var ganska roligt, det går fort och det är bra röj. Kampanjläget var helt okej också. Black Ops 3 är helt klart ett av de bättre spelen i den ganska stressmjölkade serien.
Citera
2017-05-30, 08:00
  #9047
Avstängd
MildCholesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GekkoBleu
Det 'lever' fortfarande och har en ganska stadig spelarbas, trots att Infinite Warfare kommit ut. Jag har inte kört Nazi Zombies särskilt mycket, men jag spelade multiplayer en hel del och det var ganska roligt, det går fort och det är bra röj. Kampanjläget var helt okej också. Black Ops 3 är helt klart ett av de bättre spelen i den ganska stressmjölkade serien.
Okej, tack!
Citera
2017-05-31, 21:49
  #9048
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Mobilspel- Finns det något roligt?

Jag gillar rollspel, torrent defence, Heartstone, pusselspel av olika slag. Finns det något bra till mobilen tycker du? Min mobil klarar inte heartstone annars hade jag nog nött det.

Frågar då jag inte alls har koll på mobilspelmarknaden. Får gärna vara F2P eller betalspel.

Kanske Knights of Pen and Paper?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback