Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-04, 17:26
  #8089
Medlem
Letar efter lite softare spel som inte är allt för intense. Typ som minecraft, som man bara kan gå in o köra 5 min eller 5 timmar.
Citera
2015-12-05, 04:33
  #8090
Medlem
Tja
Undrar om någon vet något spel som liknar mario kart till ps4 ?
Hade sonic racing på ps3 men vill ha något liknande till ps4
Citera
2015-12-06, 17:56
  #8091
Medlem
Jag letar efter ett spel som gladiatus och battleknight, en simuleringspel där man trycker på knappar för att kriga och lvl upp och köpa utrustning och vapen. Spelet ska vara tingängligt för android.
Citera
2015-12-06, 17:58
  #8092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tooxoonic
tja, är ute efter ett nytt spel till PS4. Skulle vilja ha ett spel som är kul att spela ensam, men definitivt ingen nackdel om man även kan spela online på något vis. Har spelet destiny tidigare, men inte riktigt något som fallit mig i smaken :/

Tacksam för svar.
Vad sägs som the witcher 3 wild hunt och far cry primal?
Citera
2015-12-06, 17:58
  #8093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkade
Jag har alltid gillat spel med en öppen värld där man kan jaga vilddjur. Några exempel på detta är Red Dead Redemption, Far Cry 3 och Skyrim. Någon som vet om det finns många fler spel med samma tema?
witcher 3 wild hunt och farcry primal
Citera
2015-12-07, 01:38
  #8094
Medlem
Letar efter ett spel med skidor. Helst "riktiga" tävlingar osv och inte massa häftiga tricks och dubble spin 360 combo 2000.
Citera
2015-12-07, 13:19
  #8095
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly
Letar efter ett spel med skidor. Helst "riktiga" tävlingar osv och inte massa häftiga tricks och dubble spin 360 combo 2000.
Kolla upp SNOWpå Steam.
http://store.steampowered.com/app/244930/

Det är dock ännu i Early Access-fasen.
Citera
2015-12-07, 19:14
  #8096
Medlem
Closters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Kolla upp SNOWpå Steam.
http://store.steampowered.com/app/244930/

Det är dock ännu i Early Access-fasen.

I min åsikt tappar det en del på alla mikrotransaktioner, men om du inte stör dig så mycket på sånt är spelet i sig riktigt bra!
Citera
2015-12-07, 19:30
  #8097
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Closter
I min åsikt tappar det en del på alla mikrotransaktioner, men om du inte stör dig så mycket på sånt är spelet i sig riktigt bra!
Mjo, det finns tyvärr inte särskilt mycket konkurrens vad gäller skidspel, så man har inte mycket till val.
Citera
2015-12-07, 20:53
  #8098
Medlem
Hej! Jag har en kompis som älskar att spela och älskar sin PS4. Jag vill ge henne en present och tänkte att då hon älskar att spela så passar det med ett spel. Jag har däremot lite svårt att välja vilket jag ska ge till henne och tänkte kolla om ni kan komma med några bra förslag!?

De spelen hon har just nu (till PS4an) är The Order, Borderlands och The Evil Within. Men jag vet att hon gillar spel som Skyrim och Journey (PS4a only i think..?), hon spelar även lite Leuage of Legends. Hon säger att hon inte gillar FPS spel så mycket heller.

Med dessa spel i åtanke, kan ni rekomendera något spel som ni tror att hon skulle gilla?

Jag har ett par spel i tanke, men jag är en helt hundra på vilket hon skulle gilla bäst, i alla fall så är dessa spel: Just Cause 3, Assassins Creed Syndicate, The Witcher 3 Wild hunt. Men kom gärna med andra förslag.

(Jag vet, jag vet! Jag hade kunnat fråga henne, men jag vill att hon ska vara helt oanande om att hon ska få en gåva)

Tack för att du tog dig tid att läsa och svara!

TL;DR
Tips på bra spel till PS4?
Citera
2015-12-07, 20:57
  #8099
Avstängd
Oblivionenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossian123
Hej! Jag har en kompis som älskar att spela och älskar sin PS4. Jag vill ge henne en present och tänkte att då hon älskar att spela så passar det med ett spel. Jag har däremot lite svårt att välja vilket jag ska ge till henne och tänkte kolla om ni kan komma med några bra förslag!?

De spelen hon har just nu (till PS4an) är The Order, Borderlands och The Evil Within. Men jag vet att hon gillar spel som Skyrim och Journey (PS4a only i think..?), hon spelar även lite Leuage of Legends. Hon säger att hon inte gillar FPS spel så mycket heller.

Med dessa spel i åtanke, kan ni rekomendera något spel som ni tror att hon skulle gilla?

Jag har ett par spel i tanke, men jag är en helt hundra på vilket hon skulle gilla bäst, i alla fall så är dessa spel: Just Cause 3, Assassins Creed Syndicate, The Witcher 3 Wild hunt. Men kom gärna med andra förslag.

(Jag vet, jag vet! Jag hade kunnat fråga henne, men jag vill att hon ska vara helt oanande om att hon ska få en gåva)

Tack för att du tog dig tid att läsa och svara!

TL;DR
Tips på bra spel till PS4?

Bloodborne kanske kan vara något för henne.
Citera
2015-12-07, 20:59
  #8100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oblivionens
Bloodborne kanske kan vara något för henne.
Hade det i tanken också, men uteslöt det, kanske blir det ändå..? Tack för ditt svar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback