2013-02-08, 09:54
Bannlyst
.
Citera
2013-02-08, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltidxx
Company of Heroes Modern Combat (mod)

Detta är exakt vad du efterfrågar: Basbyggande RTS med special abilities i modern tappning.

Jag ska genast ladda ned demot och kika på det! Tack så hemskt mycket!
Citera
2013-02-08, 15:22
Medlem
Jag letar efter ett spel som liknar Tropico. Nån som vet något till pc?
Citera
2013-02-08, 16:38
Medlem
Vill ha tips på nånting som är i närheten av age of empires serien, heroes of might and magic och skyrim. Någon sådan salig blandning hit me!
Citera
2013-02-08, 17:41
Medlem
Skyishs avatar
Ge förslag på bra RPG? Gärna som Skyrim och Mass Effect där man har stor frihet att göra vad man vill och så.
Citera
2013-02-08, 18:05
Medlem
Discobands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Ge förslag på bra RPG? Gärna som Skyrim och Mass Effect där man har stor frihet att göra vad man vill och så.

Kotor 1 och 2.
Citera
2013-02-08, 18:20
Medlem
TheBoots avatar
Citat:

Fallout New Vegas eller RaiderZ (mmo f2p) kanske?
Citera
2013-02-10, 16:26
Medlem
Reconss avatar
Citat:
Morrowind, Oblivion? TES-serien är oslagbar i den genren du söker.
Gothic-serien
Fallout 3, S.T.A.L.K.E.R.
Citera
2013-02-10, 19:45
Medlem
bratemos avatar
Jag söker spel som utspelar sig efter "undergången".
Ni som sett (tv)Serien "Jericho" där ett flertal atombomber exploderar i USA och så får man följa överlevnaden i staden och hur de kämpar för att överleva.

jag söker spel som utspelar sig efter "apocalypsen" där man får kämpa antingen som en enskild person eller försöka rädda en hel stad.

Singel player mode föredrar jag.
puss!
Citera
2013-02-10, 20:05
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratemo
Jag söker spel som utspelar sig efter "undergången".
Ni som sett (tv)Serien "Jericho" där ett flertal atombomber exploderar i USA och så får man följa överlevnaden i staden och hur de kämpar för att överleva.

jag söker spel som utspelar sig efter "apocalypsen" där man får kämpa antingen som en enskild person eller försöka rädda en hel stad.

Singel player mode föredrar jag.
puss!

Fallout New Vegas
Citera
2013-02-10, 20:10
Medlem
svinlaaks avatar
Söker efter ett spel som jag tror kom ut på 90-talet, minns inte hur gammal jag var när jag spelade det men känns som 90-talet.

Du var en polis/FBI agent, och hela spelet var linjärt och allt du behövde göra var att sikta och skjuta. Liknar House Of Dead i spelsättet och grafik.
Citera
2013-02-11, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svinlaak
Söker efter ett spel som jag tror kom ut på 90-talet, minns inte hur gammal jag var när jag spelade det men känns som 90-talet.

Du var en polis/FBI agent, och hela spelet var linjärt och allt du behövde göra var att sikta och skjuta. Liknar House Of Dead i spelsättet och grafik.

Tror du har postat i fel tråd, men tänkte hjälpa dig ändå.
Spelet du söker är troligtvis Virtua Cop
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in