Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-24, 20:58
  #3289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Project Reality kanske?

Ok tack
Citera
2012-04-25, 16:18
  #3290
Medlem
Vill ha tips på spel till PS3. Gärna RPG med bra story och utan massa Hack n' Slash och elaka monster.
Spel med verklighetstrogna miljöer och karaktärer. Spel som sticker ut, som inte liknar andra.

Heavy Rain, L.A Noire var två spel som jag tyckte var roliga och inte liknar andra.

I am alive är ett spel som ligger på min lista.
Citera
2012-04-25, 20:09
  #3291
Medlem
JOJsmugglers avatar
Någon som vet något tf2 liknade spel?
Citera
2012-04-25, 20:42
  #3292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TavuS
Vill ha tips på spel till PS3. Gärna RPG med bra story och utan massa Hack n' Slash och elaka monster.
Spel med verklighetstrogna miljöer och karaktärer. Spel som sticker ut, som inte liknar andra.

Heavy Rain, L.A Noire var två spel som jag tyckte var roliga och inte liknar andra.

I am alive är ett spel som ligger på min lista.
Uncharted kanske?
Citera
2012-04-26, 00:54
  #3293
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Finns det något spel som liknar Red Dead Redemption ungefär?
Citera
2012-04-26, 11:29
  #3294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staaaabil
Uncharted kanske?

Uncharted 2 hade jag tydligen i hyllan redan, hittade även Mirrors Edge där.
Båda inplastade fortfarande. Undra hur länge jag har haft dom?
Citera
2012-04-26, 18:11
  #3295
Medlem
ojskis avatar
Någon som kan rekommendera något kul PC-spel av lägre kvalitet (som min hyfsat klena dator klarar av), t.ex äldre spel med mycket känsla som går att ladda hem via tpb el dyl?
Citera
2012-04-26, 18:39
  #3296
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojski
Någon som kan rekommendera något kul PC-spel av lägre kvalitet (som min hyfsat klena dator klarar av), t.ex äldre spel med mycket känsla som går att ladda hem via tpb el dyl?

Detta känns lite brett, det vore bra om du var mer specifik med exempelvis genre. Släck ner huset och spela något Alien vs Predator, Resident Evil 2, Final Fantasy 7, Zelda, Fallout 1-3.
Citera
2012-04-26, 19:23
  #3297
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Detta känns lite brett, det vore bra om du var mer specifik med exempelvis genre. Släck ner huset och spela något Alien vs Predator, Resident Evil 2, Final Fantasy 7, Zelda, Fallout 1-3.
Brett är bra, vill ha något man kan roa sig med. Vad spelar inte riktigt roll, jag är en allätare. Det min dator klarar av är väl Crimson skies, battlefield 2 etc.
Citera
2012-04-26, 19:42
  #3298
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojski
Brett är bra, vill ha något man kan roa sig med. Vad spelar inte riktigt roll, jag är en allätare. Det min dator klarar av är väl Crimson skies, battlefield 2 etc.

SimCity 4? Rome: Total War? Hitman-serien (det senaste, Blood Money, är också det bästa)? Splinter Cell-serien (undvik 2:an, ettan och trean lär din dator lätt klara av och det är två suveräna spel)?

Annars finns det mängder av bra äldre RPG:s om du gillar det. Kotor 1 & 2, Neverwinter Nights 1 & 2, Planescape: Torment, Baldur's Gate 1 & 2, Icewind Dale 2 osv.
Citera
2012-04-26, 23:10
  #3299
Medlem
gxflybabys avatar
Ingen som kan ett spel som liknar def jam fight for new york? på ps3?
Citera
2012-04-26, 23:12
  #3300
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Ingen som kan ett spel som liknar def jam fight for new york? på ps3?

Finns Def Jam: Icon till PS3.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback