2010-04-03, 08:16
Medlem
Hejsan
Jag har fått problem med min hotmail
Den försöker skicka massa konstiga brev till alla mina kontakter en del går fram och en del kommer till baka med meddelandet "Delivery Status Notification "

Nån som vet hur man kan bli av med denna skiten då det händer ett antal gånger per dag

Mvh Rauli
Citera
2010-04-03, 08:44
Medlem
X00Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raulixray
Hejsan
Jag har fått problem med min hotmail
Den försöker skicka massa konstiga brev till alla mina kontakter en del går fram och en del kommer till baka med meddelandet "Delivery Status Notification "

Nån som vet hur man kan bli av med denna skiten då det händer ett antal gånger per dag

Mvh Rauli

Det som är intressant är vad det står i den där "delivery status notification", då det är i själva meddelandet som felet finns förklarat. Det kan vara flera orsaker till detta meddelandet. Bland annat långsam e-post processning hos hotmail som gör att e-posten fördröjs och skickar tillbaka ett meddelande om att det är fördröjt.
Citera
2010-04-03, 18:29
Medlem
Så här lyder meddelandet som tydligen skall skickas från min dator

This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. wake.of.the.flood@hotmail.com

- Vidarebefordrat meddelande som bilaga -
From: raulixray@hotmail.com
To: urheilu@sr.se
Subject: I well miss you.
Date: Fri, 2 Apr 2010 06:39:52 +0200

Hello Dear,
How are you doing these days?
You know, I bought one new pair of Nike shoes on one great online shop http://www.oifeurs.com/ They are so amazing!
They provide a lot of other brand new casual shoes, sport shoes, high heels, ugg boots, such as Prada, Christian Louboutin, Gucci, Lascote, Puma, and so on. The styles are the most popular ones for the 2010 year. Have to say it is a great and specialize online shoes store.
Hope you can find some great things there too http://www.oifeurs.com/
Give my regards to your family then
Citera
2010-04-09, 07:09
Medlem
Hej
Tror jag löste problemet genom att ändra lösen och säkerhetsfrågan
Har iallafall inte fått några mer meddelanden efter de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto