Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-02-13, 05:36
  #73
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Democrazy
Jag hade faktiskt tänkt att starta en tråd om hur andra autonoma ser på Tobias Hübinette. Det är trots allt en rätt prominent vänsterradikal. Alltså, han ger inget vidare sympatiskt intryck. Milt sagt. Läste att han nyss anklagat en oskyldig molekylärbiolog som forskat på samer för att vara högerextrem rashatare. Han har uppenbarligen en del identitetsproblem som får gå ut över omgivningen...

Det är märkligt att den mannen släpps in på universiteten, och därtill får figurera som expert olika sammanhang. Är det egentligen någon som tycker om Tobbe och det han pysslar med? Ideologifränder inkluderat.

Fast Tobbe var aktiv antifascist för tjugo år sedan. Många i dagens vänster känner inte till honom då han inte utför någon utpräglat vänsteraktivism nuförtiden. Det är ju mest folk ute på högerkanten som brukar ta upp honom och ge han uppmärksamhet. Hade högern inte nämnt honom så hade han troligen varit nästintill okänd idag. De idéer han har för sig kommer du inte hitta särskilt många som sympatiserar med ute på vänsterkanten.
Citera
2014-02-13, 07:56
  #74
Medlem
Extremvänstern verkar ju nästan bli sexuellt upphetsade av att använda våld,
så ingenting skulle direkt förvåna mig när det gäller deras urval av offer.

Tobias Hübinette behöver för övrigt växla till någon starkare medicin som kan
hjälpa honom att bättre behärska sina störningar.
Citera
2014-02-13, 10:52
  #75
Medlem
Hubinette är ju typexemplet på en människa som hatar sig själv och tar ut det på sin omgivning, vilket är mycket vanligt i träskvänstern.
Citera
2014-02-13, 12:34
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Hubinette är ju typexemplet på en människa som hatar sig själv och tar ut det på sin omgivning, vilket är mycket vanligt i träskvänstern.

Något som helst belägg för det? Jag ser helst källor, men jag skulle tom acceptera anekdotiska bevis.
Du har aldrig ens träffat en riktigt autonom, så du är bara full av skit.
Citera
2014-02-13, 15:14
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Något som helst belägg för det? Jag ser helst källor, men jag skulle tom acceptera anekdotiska bevis.
Du har aldrig ens träffat en riktigt autonom, så du är bara full av skit.

Har du sett Hubinettes ansikte? Det är inte konstigt att han vill skada människor när han ser sig själv i spegeln, och självhat är ju som sagt återkommande i denna subkultur.
Citera
2014-02-13, 15:33
  #78
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Har du sett Hubinettes ansikte? Det är inte konstigt att han vill skada människor när han ser sig själv i spegeln, och självhat är ju som sagt återkommande i denna subkultur.

Tycker du själv att det var en stark kontring från din sida?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback