Jag har ett litet problem, jag återställde Windows till en återställningspunkt efter ett fel. Nu funkar det inte att ändra bakgrundsbild, det går bara att ändra färg.
Jag har ett litet problem, jag återställde Windows till en återställningspunkt efter ett fel. Nu funkar det inte att ändra bakgrundsbild, det går bara att ändra färg.
Är det nån som vet hur jag ska lösa felet?
kolla vad jag svarade i den andra tråden om bakgrundsbilder i windows 7.. borde fungera..
Efter Systemåterställningen så är det lite konstiga saker på datorn.
Startmenyn funkar inte att söka med.
Firefox måste startas som Administratör.
Som tidigare går det inte att ändra bakgrundsbild
Aktivitetsfältets genvägar är inte som dom ska.
Windows media center funkar inte
Är det nån som vet vad det är för fel, eller måste jag ominstallera Windows 7.
då är det registerfel relaterat, finns lite värden där som "låser" bakgrundsbilderna, googla lite på detta.. jag ska kolla när jag kommer hem från jobett..
Nu bara funkade det helt plötslig att ändra bakgrundsbild.
Men som jag nämnde innan så är typ alla program helst konstiga och vissa Windows-funktioner funkar inte heller. Är det nån som fått nått liknande. Frågan är om jag ska ominstallera Windows 7.
Vad tycker ni?
Nu bara funkade det helt plötslig att ändra bakgrundsbild.
Men som jag nämnde innan så är typ alla program helst konstiga och vissa Windows-funktioner funkar inte heller. Är det nån som fått nått liknande. Frågan är om jag ska ominstallera Windows 7.
Vad tycker ni?
Jag tycker du ska installera om Windows om den beter sig såpass illa, ingen ide att lägga massa energi på detta längre..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!