Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-03-25, 01:32
Medlem
Fick dom pga av värk i rygg/nacke (har en dokumenterad skada) och jag kan ju tyvärr inte äta voltaren och diklofenak och liknande som troligtvis skulle hjälpa annars...
Senast fick jag Tramadol.
Nu börjar det förresten dra ihop sig inför ett nytt besök hos farbror doktorn... nån som har tips på vilka piller jag ska ha önskemål om?
Jag är iofs inte så mycket för piller, blir alltid så trött och seg... (vill jag bli det använder jag mig hellre av lite shysst indica), finns det några värktabletter som ger en skjuts uppåt...?
Citera
2005-03-25, 01:51
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulasi
Fick dom pga av värk i rygg/nacke (har en dokumenterad skada) och jag kan ju tyvärr inte äta voltaren och diklofenak och liknande som troligtvis skulle hjälpa annars...
Nu börjar det förresten dra ihop sig inför ett nytt besök hos farbror doktorn... nån som har tips på vilka piller jag ska ha önskemål om?
Jag är iofs inte så mycket för piller, blir alltid så trött och seg... (vill jag bli det använder jag mig hellre av lite shysst indica), finns det några värktabletter som ger en skjuts uppåt...?

Det skulle väl vara kodein och tramadol, som ger en liten skjuts uppåt, iof tycker jag att jag kan bli uppåt på alla opiater -
bara det är rätt dos, inte för stor vill säga .
Men tramadol speciellt fick mig alltid uppåt fick aldrig den här "moffe" känslan .
Citera
2005-03-25, 02:07
Bannlyst
Treo comp skulle nog passa dig bra, kodein+koffein. Det brukar jag alltid bli ultrasocial och vänlig på, även om det inte är särskilt euforiskt jämfört med de flest andra opiater. Tar man inte så mycket så tycker jag att alla opiater nästan har den effekten innan det stadiumet går över i det där man inte är särskilt snabb i vändningarna eller snacksalig, utan mest bara jävligt nöjd med allt som det är utan spår av rastlöshet. Indica och moff var en drömkombo på den tiden man rökte cannabis.
Citera
2005-03-25, 08:38
Bannlyst
Citat:

Många tycker att Tramadol i lagom stor överdosering ger en liten skjuts uppåt!
Kanske 3-400mg eller så....
Citera
2005-03-25, 08:46
Medlem
gakushis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe
Blanda bara inte med alkohol bara, det har jag bittert fått ångra många gånger.

Benen blir som gele och du tappar styrförmågan totalt över muskelkoordinationen.

Du kan vara vaken och vilja resa dig men det går inte, signalerna mellan hjärnan och musklerna stängs av.

Det där lät ju nästan åtråvärt ju
Citera
2005-03-25, 11:18
Medlem
somadril kombo

Första gången jag käka somadril så hade jag vart vaken ett par dagar på tjack + att jag käka roppar för första gången samtidigt,sen dum som jag var så gick jag ut på stan,det sluta med att jag kom till en trappa,tog 2 trappsteg sen la hela kroppen av,kunde inte röra en muskel,detta var mitt på dagen.. och ett par kompisar fick bära upp mig i en lägenhet där jag fick ligga som ett kolli hela eftermiddagen..inte kul alls..haha
Citera
2005-03-25, 19:53
Medlem
nyblads avatar
Sist jag åt somadril gick jag och vinglade med morsan på stan, världens jävla torrfylla jag som bara skulle äta 2 fick i mig 9 tror jag.

Tramadol är ju lite uppåt...
Citera
2005-03-25, 20:36
Medlem
carlinos avatar
hur mycket somadril är en "normal"-dos för lite flummande. säg typ 300mg kodein eller tramadol som motsvarighet.
Citera
2005-11-01, 21:45
Medlem
fnattes avatar
Citat:

Tjenna! Jag har precis fått Diklofenak och Tramadol utskrivet för min rygg...
Har du några tips på vad jag ska säga för att få Somadril istället???

Som duuu fick!
Citera
2005-11-02, 09:46
Medlem
Jag tycker INTE om Somadril... blir helt väck av dem och somnar + att jag får stora minnesluckor. Men smaken är ju olika...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in