Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-03-16, 14:31
  #1
Medlem
Weeds avatar
Deca/Primobolan Kur
V1: 200mg Primo, 200mg Deca /Vecka
V2: 200mg Primobolan, 200mg Deca /Vecka
V3: 200mg Primobolan, 200mg Deca /Vecka
V4: 200mg Primobolan, 200mg Deca /Vecka
V5: 200mg Primobolan 200mg Deca /Vecka
V6: 200mg Primobolan /Vecka
V7: 200mg Primobolan / Vecka
V8: Inget
V9: 5mg Tai, Biotest M, Effedrin 4x15mg /Dag
V10: 5mg Tai, Biotest M, Effedrin 4x15mg /Dag
V11: 5mg Tai, Biotest M, Effedrin 4x15mg, Tribex 2x2caps /Dag
V12: 5mg Tai, Biotest M, Effedrin 4x15mg, Tribex 2x2caps /Dag
V13: 5mg Tai, Biotest M, Tribex 2x2caps /Dag

Tanken med denna kur är att den ska ge en god tillväxt utan att pajja den naturliga produktionen alltför mycket och minimera muskelförlust efter kur.

Primobola tages på måndag och Deca på torsdag. ”M” är antisötrogent tillskott från Biotest som i praktiken ska hjälpa till att speeda på den naturliga produktionen. 5mg Tai tages på mornarna för att minska muskelförlust, Tribex tages 2ggr per dag dom sissta 3veckorna när man ej är påverkad utav Primobolan och Deca längre.

Så vad tycks?
Citera
2004-03-16, 15:25
  #2
Medlem
Aeolos avatar
chansen att du fått äkta primmo är nog 1 på 1000...sen tycker jag du kör för kort på decat....på 5 veckor kommer du inte långt....

vad har du för stats??
Citera
2004-03-16, 15:32
  #3
Medlem
Aeolos avatar
sen varför köra primmo med deca?du borde blanda det med nån slags testo istället..
Citera
2004-03-16, 18:33
  #4
Medlem
Weeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
chansen att du fått äkta primmo är nog 1 på 1000...sen tycker jag du kör för kort på decat....på 5 veckor kommer du inte långt....

vad har du för stats??

Jag tycker det verkar vara många som säljer primo? Det borde väl inte säljas till den utsträckning om det är en så hög fake ratio på det? Om det är fake, vad innehåller det vanligtvis då för nått?

Jag är 173cm 86kg, vill lägga på mej kvalitativ massa som stannar kvar.

Poängen med kuren är att den ska vara så säker som möjligt, för att unvika bitchtits och överflödigt vatten... men kanske är jag lite för paranoid?
Det kanske vore bättre att stacka på Deca o Dbol? Eller Deca och Testo?

Detta är min andra kur så jag vill köra "ganska lätt" innan jag vet om jag klarar av högre doser.
Citera
2004-03-16, 18:33
  #5
Medlem
Weeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
chansen att du fått äkta primmo är nog 1 på 1000...sen tycker jag du kör för kort på decat....på 5 veckor kommer du inte långt....

vad har du för stats??

Jag tycker det verkar vara många som säljer primo? Det borde väl inte säljas till den utsträckning om det är en så hög fake ratio på det? Om det är fake, vad innehåller det vanligtvis då för nått?

Jag är 173cm 86kg, vill lägga på mej kvalitativ massa som stannar kvar.

Poängen med kuren är att den ska vara så säker som möjligt, för att unvika bitchtits och överflödigt vatten... men kanske är jag lite för paranoid?
Det kanske vore bättre att stacka på Deca o Dbol? Eller Deca och Testo?

Detta är min andra kur så jag vill köra "ganska lätt" innan jag vet om jag klarar av högre doser.
Citera
2004-03-16, 19:19
  #6
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weed
Jag tycker det verkar vara många som säljer primo? Det borde väl inte säljas till den utsträckning om det är en så hög fake ratio på det? Om det är fake, vad innehåller det vanligtvis då för nått?

Jag är 173cm 86kg, vill lägga på mej kvalitativ massa som stannar kvar.

Poängen med kuren är att den ska vara så säker som möjligt, för att unvika bitchtits och överflödigt vatten... men kanske är jag lite för paranoid?
Det kanske vore bättre att stacka på Deca o Dbol? Eller Deca och Testo?

Detta är min andra kur så jag vill köra "ganska lätt" innan jag vet om jag klarar av högre doser.

det finns rätt mycket fejk av all aas nuförtiden, men primmo tillhör väl den gruppen de finns mest fejk av.....Vilket land kommer dina primmos ifrån?de falska primmarna brukar inenhålla allt från test propp till ingeting alls...ibland kanske några mg deca....inget säkert köp så att säga...om du nu ska köpa så köp primmo tabbar...om du vet hur de ska se ut så är risken minimal att bli blåst...

vill du lägga på dig kvalitativ massa så är....winstrol nåt...fast de e inte så många som e å förtjusta i winstrol, men men....så här ska jag köra fram till sommaren...

v1-v6=100 propp ED
v1-v6=50mg Win ED
(((V1-v6=75mg tren EoD)))
v1-v6=0,5 mg arimidex EoD (för att slippa bli vattning)

om du inet har råd med arimidex funkar nolvadex också bra...
Citera
2004-03-16, 20:24
  #7
Medlem
Weeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
det finns rätt mycket fejk av all aas nuförtiden, men primmo tillhör väl den gruppen de finns mest fejk av.....Vilket land kommer dina primmos ifrån?de falska primmarna brukar inenhålla allt från test propp till ingeting alls...ibland kanske några mg deca....inget säkert köp så att säga...om du nu ska köpa så köp primmo tabbar...om du vet hur de ska se ut så är risken minimal att bli blåst...

vill du lägga på dig kvalitativ massa så är....winstrol nåt...fast de e inte så många som e å förtjusta i winstrol, men men....så här ska jag köra fram till sommaren...

v1-v6=100 propp ED
v1-v6=50mg Win ED
(((V1-v6=75mg tren EoD)))
v1-v6=0,5 mg arimidex EoD (för att slippa bli vattning)

om du inet har råd med arimidex funkar nolvadex också bra...

Hmmm... okej.... jag har inte inhandlat nåt än eftersom jag nu planerar kuren som jag ska köra November-December. Jag kör då eftersom jag ska jobba med på ett visst ställe under sommaren och det är inte "rekomenderat" att lägga på mej någon större mängd massa då.

Under Juni Juli blir det troligtvis en 10mg/Dag i 53dagar Dbol kur.

Hur står sej Armidex mot Nolvadex i anti ö egenskaper? Jag behöver något sådant om jag ska kura med testo och deca.

Primobolan tabbsen, hur doserar man dem?
Citera
2004-03-16, 20:49
  #8
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weed
Hmmm... okej.... jag har inte inhandlat nåt än eftersom jag nu planerar kuren som jag ska köra November-December. Jag kör då eftersom jag ska jobba med på ett visst ställe under sommaren och det är inte "rekomenderat" att lägga på mej någon större mängd massa då.

Under Juni Juli blir det troligtvis en 10mg/Dag i 53dagar Dbol kur.

Hur står sej Armidex mot Nolvadex i anti ö egenskaper? Jag behöver något sådant om jag ska kura med testo och deca.

Primobolan tabbsen, hur doserar man dem?


53dagar??det va nåt nytt....nåt du kommit på själv elel?

på primmo tabbsen så skulle jag köra 100mg-200mg om jag körde primmot för sig självt.....annars så i.m så skulle jag köra med 400mg var femte dag....men det e ju bara jag det

tycker proviron/arimidex är det bästa att ta under kuren....tycker bara nolvadexen försämrar test effekten.....dessutom hålelr arimidex/proviron dig borta från att bli vattnig....
Citera
2004-03-16, 20:54
  #9
Medlem
Aeolos avatar
annars så Letrozole (Femara) om du får tag på det så ska det vara grymt bra

1, femara
2, arimidex
3, proviron/nolva
Citera
2004-03-16, 20:55
  #10
Medlem
Weeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
53dagar??det va nåt nytt....nåt du kommit på själv elel?

på primmo tabbsen så skulle jag köra 100mg-200mg om jag körde primmot för sig självt.....annars så i.m så skulle jag köra med 400mg var femte dag....men det e ju bara jag det

tycker proviron/arimidex är det bästa att ta under kuren....tycker bara nolvadexen försämrar test effekten.....dessutom hålelr arimidex/proviron dig borta från att bli vattnig....

Hehe... precis.. tanken är att jag ska köra 53dagar med 10mg och 7dagar med 5mg, totalt 60dagar

ok... får fundera vidare på det här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback