Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-03-29, 00:05
  #1
Medlem
Jag behöver prata me nån... typ....

Jag har precis spenderat ett par veckor me nån jag tror kan vara mitt livs kärlek....
Jag vill typ skrika av lycka ändå samtidigt gråta...

Jag har så mycket känslor i mig nu att jag behöver gråta ut dom....
Jag vet inte själv vaffan problemet är....

Nån som orkar försöka reda ut den här skiten så ja vet var jag ska göra av alla känslor?
2010-03-29, 00:16
  #2
Medlem
LiKaShings avatar
Verkar personen i fråga tycka om dig? I så fall finns inte mycket andra råd att ge än att leva
2010-03-29, 00:20
  #3
Medlem
3rikons avatar
vrf vill du också gråta?
2010-03-29, 00:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiKaShing
Verkar personen i fråga tycka om dig? I så fall finns inte mycket andra råd att ge än att leva
jo.. jag tror det.. men exakt hur kan jag inte tyda...

han har vetat länge exakt va ja känner för honom...
han bor inte där jag bor... ändå har vi spenderat en vecka hos honom långt åt helvete härifrån...

och det jag inte fattar e varför han inte tog me tjejen han dejta istället?
2010-03-29, 00:25
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3rikon
vrf vill du också gråta?
han är så vacker... ja blir tårögd av hans sinnen, tankar, röst, humor, kropp, ansikte... själ.. val och insikter....

det är så vackert att jag får gåshud när jag tänker på det... då kommer tårarna

sen vill jag nog gråta lite oxå för jag inte förtår mig på vad jag är för honom...


vi har haft sex förut.... men han har varit så sista veckorna: jag är attraherad av dig och jag vill inget mer än knulla dig dygnet runt men ja kan inte va så mot hon ja dejtar...

slutade med att vi hade sex flera av dom sista dagarna iaf, verkar som de inte funka nå bra i kommunikationen me henne...
2010-03-29, 00:43
  #6
Avstängd
Gryathons avatar
Är du man eller kvinna?
2010-03-29, 00:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gryathon
Är du man eller kvinna?
tjej
2010-03-29, 01:21
  #8
Avstängd
WolfnOodles avatar
förälskad, kär, kalla de vad du vill men du är de, jag skulle säga förälskad
2010-03-29, 01:24
  #9
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfnOodle
förälskad, kär, kalla de vad du vill men du är de, jag skulle säga förälskad
Ja, och pojken verkar mest vilja ha dig som kk, tala om vad du känner så han kan dejta dig istället för att bara knulla dig.
2010-03-29, 01:33
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strawberryking
Ja, och pojken verkar mest vilja ha dig som kk, tala om vad du känner så han kan dejta dig istället för att bara knulla dig.
han vet redan... de som gör allt så konstigt...

ja kan tycka att han antingen borde... låta bli att höra av sig så ofta som han gör...
eller aah ja vet inte....


han borde inte säga att han är attraherad av mig, vill knulla mg dygnet runt..

eller ligga och hålla om mig på natten om han inte vill nånting själv, framförallt inte när han dejtade/dejtar en brud som han hävdade var orsaken till att vi inte skulle ha sex..
2010-03-29, 02:13
  #11
Medlem
Psyko Dads avatar
Är du full el va fan går du på?
-Han är så vacker.............Han DEJTAR en annan så hur jävla snyggt är det?
Tror du inte han bara använder dig som ngn leksak el om det blir ni i framtiden, vad säger att han inte kommer att göra samma sak mot dig?
Wake wake & ta en nyktrare syn på vad fan som är så ljuvligt med denna grabb egentligen.
2010-03-29, 02:33
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Är du full el va fan går du på?
-Han är så vacker.............Han DEJTAR en annan så hur jävla snyggt är det?
Tror du inte han bara använder dig som ngn leksak el om det blir ni i framtiden, vad säger att han inte kommer att göra samma sak mot dig?
Wake wake & ta en nyktrare syn på vad fan som är så ljuvligt med denna grabb egentligen.
ja såg honom skriva ett sms samma kväll vi hade sex första gången.. "om det är slut *****" sen vände ja bort blicken....


så... det där var väl slut där... sen om dom kommer träffas i framtidien igen är inget jag vill fråga om, vill inte va jobbig och på...
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback