Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-28, 09:35
  #1
Medlem
Mazeppas avatar
Har ett problem som måste fixas akut. Annars förlorar jag min tjej...

Ska berätta från början. Jag träffade en tjej som är 2 år äldre än mej på en "chatt-sida" på nätet. Jag ä 33. Vi prata lite där. Jag fick hennes msn. Det kom fram direkt att hon hade en relation, fast det stod att hon var singel i hennes profil. Hon ville avsluta sitt förhållande med killen pga att inte var ärlig mot henne. Jag och tjejen pratade i ungefär 4 dagar i rad på msn och även blev vänner på facebook. Vi mailade varandra på facebook eftersom jag var på jobbet. En natt när jag jobbade gjorde hon slut med sin kille. Så nu var de frittfram för mej att "flörta" med henne. Vi bestämmde för att träffas veckan där¨på. Jag åkte hem till henne (hon har 2 barn, precis som jag). Vi pratade om allt möjligt. Det sjuka är att jag var 100% ärlig mot henne direkt i vår första konversation på msn. Jag har aldrig varit så ärlig mot någon "okänd" person innan. Både jag och tjejen har varit ärliga och helt öppna mot varandra hela tiden. Drygt 1 månad har vi kännt varandra. Iallafall så fick jag sova över hemma hos henne. Hon sov med sina barn medans jag sov i hennes säng. Barnen var sjuka så hon ville sova med dom. Helt ok från min sida. Dagen efter åkte jag hem vid middagstid. Skickade ett sms till henne och frågade vad hon tyckte. "Vän och även mer" skrev hon. Vi träffades 2 dagar senare hemma hos mej.. Vi kysstes och allt var helt underbart..

Vi blev iallafall tillsammans och är nu ett par. Står även så på facebook. Hon träffade mina barn dagen efter vi blv tillsammans. Något som jag egentilgen inte gillar. Vill inte blanda in barnen.. Men både tjejen ich mina barn har fattat tycke för varandra vilket jag tycker är underbart.
Jag har vartit hemma hos henne i drygt 10 dagar i sträck för att "lära känna henne". Det funkade utmärkt. Till saken hör att hon är sjukskriven och går hemma. Hon är heltidsmamma.

Till det stora problemet!
Tjejen är till 90% gravid! Vi har inte skyddat oss under sexet. Jag frågade henne varför vi inte skulle skydda oss. Då sa hon att hon ville "bilda familj med mej och få ett kärleksbarn med mej". Vilket hon sagt och även mailat till mej några ggr. Allt känns bra enligt henne. Men problemet är att hennes andra 2 barn är med 2 olika pappor. Det känns som att hon försöker blåsa mej!
Vi har även sökt/tittat på annat boende. Hon bor i en 2a idag och jag bor likadant. Fast på annan ort.
Vad ska jag tro? Är jag "mannen i hennes liv" eller försöker hon bara blåsa mej??
Jag vet inte om jag är redo. Jag har 2 barn sen tidigare.
Jag har haft en del småförhållande tidigare men känner nu att jag vill få lugn och ro och bilda familj. Något som tjejen också vill...

Tjejen har haft en dejtat en hel del killar det senaste halvåret. Träffat dom på diverse sidor på nätet. Även skickat nakenbilder till dessa. Även jag har fått nakenbilder...
Jag har fått hennes lösenord till hennes mail, vilket jag utnyttjade
Där såg jag att hon mailat med en hel del killar. Som tur var INTE sen vi träffats...
Hon har gått ur vissa sidor på nätet och även ändrat på en sida "till min fördel". Jag råkade göra upp en profil för att jag ville kolla henne... Men jag blev mest glad för det stod att hon träffat mannen i sitt liv. Sidan uppdaterades förra veckan...
Hon sitter mkt vid datorn. Även när jag är där. Detta tog jag upp med henne. Något som gjorde henne besviken. Jag fick rätt dåligt samvete för att jag nämnde detta. Hon hade en bra förklaring till detta..
Sen har hon en hel del ex som är bra kompis med henne. Något som gör mej svartsjuk...

Hon tycker att jag ska "tagga ner" lite. Jag är som person en som gärna vill säga "jag älskar dej" osv hela tiden. Men detta är inte hon. Hon har sagt att hon älskar mej. Något som jag inte riktigt kan ta in. Eftersom detta har hon skrivit till sina ex i mailen jag läst.

Jag är väldigt svartsjuk av mej. Tänker mkt på vad hon gjort tiden innan vi träffades osv....

Vad ska jag göra? Jag vill lita på henne till 100%! Jag vill leva med henne... Bilda familj osv...
Någon här som varit med om samma problem eller någon som jag ge tips eller råd? Jag vill verkligen inte förlora henne...
Om jag inte taggar ner eller kan lita på henne så mister jag henne.....

Hoppas på råd eller npn som kan prata mej till rätta
Citera
2010-03-28, 12:33
  #2
Medlem
Verkar som att hon enbart är ute efter någon som kan försörja henne och hennes barn, sen ser hon till att du inte kan smita genom att skaffa barn med dig. Men om du skulle bli utan jobb kan du vara säker på att hon drar sig ur medan du vackert får betala för den nya ungen fastän ni gjort slut. Verkar som att hon gjort likadant tidigare eftersom hon redan har två barn med två olika pappor.

Vad ser du hos henne egentligen? Vilken vettig tjej skickar nakenbilder till random folk på nätet?

Skulle också tro att hon kommer vara otrogen, kanske med ett av sina ex.
Citera
2010-03-28, 15:27
  #3
Medlem
Hon vill ha ett s k kärleksbarn med dig efter en månad, och hon tycker att du ska tagga ned?
Citera
2010-03-28, 18:52
  #4
Medlem
Qurests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankrati

Vilken vettig tjej skickar nakenbilder till random folk på nätet?


Vilken värld lever du i? Det är rätt så stort antal.. Kan inte ge dig % Men det händer nog oftare än vad just du tror.
Citera
2010-03-28, 20:01
  #5
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Hon vill ha ett s k kärleksbarn med dig efter en månad, och hon tycker att du ska tagga ned?

Precis så tänkte jag när vi efter andra gången vi hade sex sa så till mej. "Jag vill ha barn med dej"...

Jag vet inte vad jag ska göra... ???
Citera
2010-03-28, 20:06
  #6
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankrati
Verkar som att hon enbart är ute efter någon som kan försörja henne och hennes barn, sen ser hon till att du inte kan smita genom att skaffa barn med dig. Men om du skulle bli utan jobb kan du vara säker på att hon drar sig ur medan du vackert får betala för den nya ungen fastän ni gjort slut. Verkar som att hon gjort likadant tidigare eftersom hon redan har två barn med två olika pappor.

Vad ser du hos henne egentligen? Vilken vettig tjej skickar nakenbilder till random folk på nätet?

Skulle också tro att hon kommer vara otrogen, kanske med ett av sina ex.

Usch! detta låter fan inte kul... Hoppas det inte är så.. Hon har berättat att hon blev utslängd av exet när hon var höögravid. Och andra gången så gjorde den andra pappan slut efter en tid eftersom han inte hade älskat henne.. Känns som hon gör "tredje gången gillt" med mej...

Hon har inte det så bra ställt.. Lever på Soc och har en rätt stor rättslig tvist med första barnets pappa... Har hållt på sen den stora föddes...

Jag litar fan INTE på henne för fem öre.. Fast att hon sagt att hon vill bilda familj och är trött på struliga killar...

Träffade henne idag. Jag var kall mot henne. Tog inte i henne.. Pussade henne max 3 ggr på dom timmarna ha var hos henne. Sa varken att jag tycker om henne eller älskar henne....
Citera
2010-03-28, 22:43
  #7
Medlem
Förstår inte hur ni båda kan vilja bilda familj efter att bara ha känt varandra i en månad, speciellt som du känner att du inte kan lita på henne. Och nu säger du dessutom att du sakta men säkert börjat ignorera henne. Är det verkligen så bra med tanke på att hon till 90% sannolikhet är gravid?
Citera
2010-03-29, 16:06
  #8
Medlem
Pangon90s avatar
Tänkte du dra en likadan som första farsan eller och slänga ut henne när hon är höggravid?
Schysst!!
Citera
2010-03-29, 17:00
  #9
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangon90
Tänkte du dra en likadan som första farsan eller och slänga ut henne när hon är höggravid?
Schysst!!

Verkligen inte! Jag tar mitt fulla ansvar.. Men tyvärr känns de som att hon inte tycker om mej. Utan bara vill ha ett "kärleksbarn" med första bästa man som vill bilda en familj....
Citera
2010-03-29, 17:01
  #10
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankrati
Förstår inte hur ni båda kan vilja bilda familj efter att bara ha känt varandra i en månad, speciellt som du känner att du inte kan lita på henne. Och nu säger du dessutom att du sakta men säkert börjat ignorera henne. Är det verkligen så bra med tanke på att hon till 90% sannolikhet är gravid?


Om hon e kall omt mej så kan jag vara de tebax!
Citera
2010-03-29, 20:51
  #11
Medlem
Pangon90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Verkligen inte! Jag tar mitt fulla ansvar.. Men tyvärr känns de som att hon inte tycker om mej. Utan bara vill ha ett "kärleksbarn" med första bästa man som vill bilda en familj....

Ja, det kan ju inte vara roligt.. Har ju gått väldigt snabbt fram!
Men om det är sant om de andra männen kanske hon bara vill ha ett riktigt förhållande..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback