Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-03-27, 14:26
  #1
Medlem
FoxHounds avatar
Nu (för ca 5 min sen) storma min flickvän ut ur mitt hus, helt förstörd och knäckt. Hon hade läst min msn-historik där jag skrivit med en annan tjej, pratat om sex etc. Min flickvän blev helt förstörd och det gick inte att prata med henne. Grejen är ju att tjejen jag msn-porra med är lika med skit i mina ögon, dvs jag har inga känslor öht. Det var bara en tillfällig grej, istället för porr när jag skulle runka den gången. Skulle aldrig i mitt liv kunna vara otrogen. Även ifall dom flesta kanske klassar det jag gjorde som otrohet. Men jag älskar min flickvän, mest av allt, och ångesten är total nu, vet inte ens vad jag gör, och jag undrar om det finns en gnutta chans att få tillbaks henne, och hur ska jag göra isåfall?
Citera
2010-03-27, 14:28
  #2
Medlem
raintimes avatar
Talk to her!
Citera
2010-03-27, 14:29
  #3
Medlem
Karma77s avatar
Du kan aldrig vara otrogen?
Du nätporrar med en annan tjej?
Taskig ekvation...

Antingen så låter du det vara som det är eller så får du nog närapå krypa och kräla för din fjälla för att hon ska vilja ha dig igen.

En vanlig handtralla var aldrig att fundera på?
Citera
2010-03-27, 14:31
  #4
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Försök ta ett snack med henne när hon har taggat ner lite, och förklara att det var i stället för att runka...
Något jag tycker är vikitigt: Är det en random internettjej du har snackat med, eller är det någon du känner/är bekant med?
Hur skulle du reagera om din tjej sitter och skriver att hon suger av andra och liknande?
Citera
2010-03-27, 14:33
  #5
Medlem
Dalailamas avatar
Helt rätt att lämna dig. Hon förtjänar något bättre.
Citera
2010-03-27, 14:34
  #6
Avstängd
Gravstenens avatar
Haha, detta gav mig ett smile.
Citera
2010-03-27, 14:34
  #7
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karma77
Du kan aldrig vara otrogen?
Du nätporrar med en annan tjej?
Taskig ekvation...

Antingen så låter du det vara som det är eller så får du nog närapå krypa och kräla för din fjälla för att hon ska vilja ha dig igen.

En vanlig handtralla var aldrig att fundera på?
Jo, jag hade dåligt samvete direkt efter.
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Försök ta ett snack med henne när hon har taggat ner lite, och förklara att det var i stället för att runka...
Något jag tycker är vikitigt: Är det en random internettjej du har snackat med, eller är det någon du känner/är bekant med?
Hur skulle du reagera om din tjej sitter och skriver att hon suger av andra och liknande?
Det värsta är att det var en tjej jag känner lite grann... Jag hade nog reagerat nått liknande, men vettefan om jag hade gjort slut för det alltså..
Citera
2010-03-27, 14:39
  #8
Medlem
hundersomlukterskajts avatar
Sätt dig och runka skitbajskuken ist.
Citera
2010-03-27, 14:40
  #9
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Citat:
Det värsta är att det var en tjej jag känner lite grann... Jag hade nog reagerat nått liknande, men vettefan om jag hade gjort slut för det alltså..

Då blir det en helt annan grej, åtminstone i mina ögon. Hade det varit en internetslyna som du inte visste vem det var, hade jag kunnat förlåta det, men när det är en tjej du känner blir det plötsligt otrohet om du frågar mig.

Men lycka till, min vän.
Citera
2010-03-27, 14:43
  #10
Medlem
DanteAlighieris avatar
Även om jag tycker du varit en skit så tycker jag att du ska säga som det är. Säg det du skrev i ditt inlägg här.
Citera
2010-03-27, 14:43
  #11
Medlem
Falk.s avatar
Fråga henne på msn om hon vill msn-porra lite
Citera
2010-03-27, 14:44
  #12
Medlem
Hur länge har ni varit tillsammans?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback