Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-03-15, 10:51
  #1
Medlem
magnus211s avatar
undrar bara om det är ngn som provat (nytt för mig ialf) "de svenska" "bruna bönorna". om det är det, hur funkade de och hur mkt behöver man,, hört att man behöver ca:300 st stämmer det el. är det för mkt?
Citera
2004-03-15, 11:05
  #2
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnus211
undrar bara om det är ngn som provat (nytt för mig ialf) "de svenska" "bruna bönorna". om det är det, hur funkade de och hur mkt behöver man,, hört att man behöver ca:300 st stämmer det el. är det för mkt?

bruna bönor är andriol...inget höjdarprepp precis...om du nu ska kura på det så kör 300mg per dag....men kom ihåg att du måste dela upp de så att du käkar de var 3:e timme, eftersom halveringstiden är ca:3,5 timmar...

kör en 60 dagars thai kur istället..MYCKET billigare

dessutom är hållbarheten på andriol endast 3 månader om dom har förvarats i rumstemperatur. det är eftersom de ska förvaras i kylen, och jag tror inte killen du köper av har haft de i kylen hela tiden
Citera
2004-03-15, 11:09
  #3
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnus211
hur mkt behöver man,, hört att man behöver ca:300 st stämmer det el. är det för mkt?

300st skulle sitta fint...om de nu ligger på 40mg/st, 6st såna per dag är väl ett minumum....och du borde köra 6 veckor tycker jag..
Citera
2004-03-15, 11:13
  #4
Medlem
magnus211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
300st skulle sitta fint...om de nu ligger på 40mg/st, 6st såna per dag är väl ett minumum....och du borde köra 6 veckor tycker jag..
det var det jag förstodd,, att de var dyra och inget höjdar preparat.. men jag blev lite intresserad när jag hörde att de var svenska..
har du hör ngt om winnar tabsen är bättre än ampullerna?
Citera
2004-03-15, 11:18
  #5
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnus211
det var det jag förstodd,, att de var dyra och inget höjdar preparat.. men jag blev lite intresserad när jag hörde att de var svenska..
har du hör ngt om winnar tabsen är bättre än ampullerna?

svenska?

om tabsen skulle vara bättre än i.m??jag ligger på tredje veckan i en oral winny(+test) kur nu, jag körde med i.m tidigare och måste säga att i.m är betydligt mycket bättre....kommer aldrig mer köra winny oralt

enda nackdelen är att du måste skjuta ED om du kör i.m....
Citera
2004-03-15, 11:22
  #6
Medlem
magnus211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
svenska?

om tabsen skulle vara bättre än i.m??jag ligger på tredje veckan i en oral winny(+test) kur nu, jag körde med i.m tidigare och måste säga att i.m är betydligt mycket bättre....kommer aldrig mer köra winny oralt

enda nackdelen är att du måste skjuta ED om du kör i.m....
har pm:at dig med några frågor,, om du har lust att svara...
Citera
2004-03-15, 20:52
  #7
Medlem
Naud-s avatar
andriol kom nångån på 80... finns knappt i usa om jag fattat allt rätt.. som dom andra sa 6tabs om dagen en burk = 60 tabs så du har tio dagar / burk så säg att du vill köra 60 dagar + HÖGT pris men har du råd och kan få tag på sånna som garanterat förvarats rätt eller inte är äldre än 4 månader så är det ett bra alternativ då de är mindre biverkningar...säg dom att de ska va i alla fall
Citera
2004-03-16, 22:55
  #8
Medlem
andriol

jag har själv gött på andriol! tyckte inte det gav mycket effekt alls.... å dyrt som fan var det oxå! dom är inte bruna. dom är röda, liknande "rugby bollar" å kommer inte från sverige utan belgien! gå på nåt som e starkare å ger mer reslultat....
Citera
2004-03-17, 01:13
  #9
Medlem
Naud-s avatar
hur stor dos tog du?! hur länge? va var dina stats (vikt/längd etc) innan och efter, såg du till att ta regelbundet, finns ju alltid idioter som "glömer" en dag eller två osv...
...
sen som sagt här ovan (tror jag) hållbarheten är inte så jävla bra kan ha vart därför...
Citera
2004-04-14, 15:12
  #10
Awaiting Email Confirmation
Undestor

Medicinen finns i Sverige under namnet Undestor. Kolla FASS..
Citera
2004-04-14, 18:07
  #11
Medlem
kan man kura med enbart winnar? är det effektivt? vad kostar det?
Citera
2004-04-16, 05:39
  #12
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodan_boll
kan man kura med enbart winnar? är det effektivt? vad kostar det?
´
ja det kan man....priset beror väl på din kran
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback