Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-07-03, 14:33
  #73
Medlem
Bara dumt att röka om man mår dåligt av det
Citera
2017-07-04, 00:08
  #74
Medlem
Puffpazzs avatar
Om du kan kontrollera dina panikattacker så ja, om inte nej.
Citera
2017-07-04, 00:34
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Om du kan kontrollera dina panikattacker så ja, om inte nej.

Där sa du faktiskt något... Tror knappast det är bra för folk med okontrollerbara attacker att röka, men folk som kan "snapa up" attacken i tidigt stadie och vrida tillbaka till verkligheten, har ju lite andra förutsättningar.

Tror heller inte det är nå trevligt att få en panikångestattack när man är rökt... Måste ju vara som den värsta nojan man kan tänka sig och lite till.
Citera
2017-07-04, 16:37
  #76
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMe420
Där sa du faktiskt något... Tror knappast det är bra för folk med okontrollerbara attacker att röka, men folk som kan "snapa up" attacken i tidigt stadie och vrida tillbaka till verkligheten, har ju lite andra förutsättningar.

Tror heller inte det är nå trevligt att få en panikångestattack när man är rökt... Måste ju vara som den värsta nojan man kan tänka sig och lite till.
Jag fick alltid det förut när jag mådde som dåligast. Den allra första panikattacken jag fick som beng var riktigt obehaglig, typ som att tiden stannade till och man frös, ramlade ner i nåt hål haha. Men man lär sig kontrollera dom med tiden. Och innan dess skulle jag inte rekommendera röka, det kan bli riktigt creepy.
Citera
2017-09-29, 21:56
  #77
Medlem
PappaPundares avatar
Sliter panikångest på hjärtat i längden? Står alltid att det är ofarligt men är det verkligen ofarligt under längre perioder med frekventa återkommande attacker?
__________________
Senast redigerad av PappaPundare 2017-09-29 kl. 21:59.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback