Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-25, 17:49
  #1
Avstängd
Mertillens avatar
Framgångshistorier är en sak men den här tråden ska handla om när det blivit nobben. Jag har inte försökt själv, bland annat av skälet att jag har trott att det ska bli såhär tex. "Det var en tjej som tog samma buss som jag, dag efter dag. Jag hade blivit kär i henne så jag tog mod till mig och gick fram till henne när hon klivit av. - Ur, ursäkta, sade jag. D-Du är så fin. Jag vill gärna träffa dig. Så lämnade jag fram en lapp. Jag var högröd i ansiktet och väl medveten om att jag hade stammat fram orden. Eh...tack sade hon. Tyvärr, jag har en pojkvän. Så blev det med det. Därefter tog jag inte den bussen något mer".

Har ni råkat ut för något liknande nederlag ?
Citera
2010-03-25, 18:01
  #2
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Här har vi ett exempel där det gick lite fel:
https://www.flashback.org/t1154929
Citera
2010-03-25, 23:01
  #3
Medlem
Du borde inte bli kär i personer du inte känner

Själv så blev jag dissad på facebook när jag oskyldigt fråga om en tjejs msn. Inte kul Lars-Olof, inte kul!
Citera
2010-03-25, 23:30
  #4
Medlem
materazzis avatar
Om du ska kunna ragga på bussar bör du var otroligt snygg eller otrolig charmig samt ha norra europas bästa självförtroende om du ska lyckas. Personligen skulle jag nog aldrig kunna göra det. Okej på skola eller arbetsplats men inte annars.
Citera
2010-03-26, 00:02
  #5
Medlem
hemliga.agentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av materazzi
Om du ska kunna ragga på bussar bör du var otroligt snygg eller otrolig charmig samt ha norra europas bästa självförtroende om du ska lyckas. Personligen skulle jag nog aldrig kunna göra det. Okej på skola eller arbetsplats men inte annars.

"Fake it until you make it".

Även om du egentligen inte skulle våga, om du egentligen anser dig inte snygg nog, yada yada yada... Gå fram och gör det, *POFF* så kommer du vara den självsäkraste killen den tjejer träffar på den dagen - och därmed höja dig själv rejält i hennes ögon, och även i dina egna ögon iochmed att du gör/gjort en riktigt skrämmande sak, snacka om adrenalin och nervositet i kroppen, but you fucking did it! YEAH!



Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback