Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-25, 11:08
  #1
Medlem
Fuskets avatar
Jag har gillat en tjej nu över ett år men hon har kille och hon vet att jag gillar hon men nu över ett år tror hon att jag har släppt hon men jag kan inte släppa hon. Jag vet inte vad jag ska göra, jag kan verkligen inte släppa hon. Hon är den jag vill dela livet med, ha barn med. Det bästa i mitt liv var att träffa hon. Hon och hennes kille är verkligen kära och det känns som om dom kommer aldrig göra slut.
Snälla, ge mig tips på vad jag kan göra.
Tack!
Citera
2010-03-25, 11:23
  #2
Medlem
Helt ärligt, du måste släppa henne. Som du själv säger, hon vet att du gillar henne, och ändå stannar hon med sin kille, det säger väl det mesta?

Har varit i en liknande situation, men bara man ger det lite tid och försöker sysselsätta sej med annat så går det över...
Citera
2010-03-25, 11:38
  #3
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fusket
Glöm henne och hitta någon som är ledig.
Citera
2010-03-25, 12:05
  #4
Medlem
DirtyMarias avatar
Eftersom de verkar vara väldigt kära så tror inte jag att du har så mycket chans. Så glöm henne och hitta någon annan som inte är upptagen!
Citera
2010-03-25, 16:09
  #5
Medlem
Gibbledygooks avatar
e du själv singel?
Citera
2010-03-26, 12:55
  #6
Medlem
Fuskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gibbledygook
e du själv singel?
Ja.
Citera
2010-03-26, 14:11
  #7
Medlem
Gibbledygooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fusket
Ja.

bara o köra på då jue
Citera
2010-03-26, 14:25
  #8
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fusket
Jag har gillat en tjej nu över ett år men hon har kille och hon vet att jag gillar hon men nu över ett år tror hon att jag har släppt hon men jag kan inte släppa hon. Jag vet inte vad jag ska göra, jag kan verkligen inte släppa hon. Hon är den jag vill dela livet med, ha barn med. Det bästa i mitt liv var att träffa hon. Hon och hennes kille är verkligen kära och det känns som om dom kommer aldrig göra slut.
Snälla, ge mig tips på vad jag kan göra.
Tack!

It takes two to tango. Hon vill inte ha dig. Släpp det och släpp din besatthet som är en fix grej i din skalle. Det finns miljontals tjejer i världen som passar dig bättre än vad hon gör, men du hindrar dig själv från att se detta.
Citera
2010-03-26, 21:50
  #9
Medlem
Fast det är 1 år försent så berätta för henne hur du känner. Det finns en liten chans att hon också var intresserad utav dig men kände inte att du hade samma känslor för henne ( pga att du inte pratade ut med henne ) så hon skaffade sig en annan kille.


Det värsta som kan hända är att hon berättar att hon är kär i sin kille.
Citera
2010-03-27, 14:26
  #10
Medlem
goldlions avatar
Släpp "hon".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback