Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-01-04, 22:34
  #73
Medlem
När jag var liten duschade vi oftast tillsammans, hela familjen. Så man har ju sett både mor och far och storasystrar i födelsedagsdräkten ett antal gånger.
Det hörde inte heller till ovanligheterna att nån hoppade in i duschen när man stod och borstade tänderna, och vice versa.

Päronen har dessutom alltid sovit nakna, och går de upp på natten så bryr de sig inte om att skyla sig.
När morsan kom hem från jobbet brukade hon alltid gå direkt och lägga sina kläder i tvättstugan, sen gå och ta en dusch, och sen gå till garderoben för att klä på sig.

Jag trodde det var normen. Det är väl för fan inget konstigt med nakenhet?
Citera
2018-10-16, 19:26
  #74
Medlem
Varje dag i 20 år som jag bodde hemma vi duschade oftas tillsammans sen tog hon en handuk runt håret bryggde kaffe la sig i soffan utom på fredag o lördag då blev de vin istället,jag la mig gärna brevid naken och kramade mot hennes stora bröst men fittan rörde jag aldrig hon knep ihop benen så min snopp inte kom in bara nosade på fitthåren,när de var varmt satt vi på balkongen nakna och kramades i soffan,på sommaren åkte vi ofta ut till havet och badade nakna,en gång var morsans vännina Ulla med med sin dotter Stina,Ulla var väldigt frispråkig fräck i mun,när vi kom fram till vår plats vid vattnet,drog morsan av sig klänningen hon hade aldrig något under,Ulla och Stina behöll trosorna på morsan log åt mig nickade jag tog av mig naken då vaknade kuken till livUlla skrattade generat Stina vände sig om,Jag har alltid gillat att vara naken men jag är lite mera diskret nuumera
Citera
2018-10-25, 13:10
  #75
Medlem
Sett hennes fitta, som i "sett henne näck framifrån"? Ja, flera gånger.
Sett hennes fitta, som i "intimt på liiite för nära håll"? Nope.
Citera
2018-10-28, 07:54
  #76
Medlem
...tråden minner mig om en sommar i skärgården för tusen år sedan, när EU-migranten var en liten parvel i början av tonåren. Gjorde mitt yttersta för att så ofta det var möjligt se på när polarens morsa badade näck och tvättade sin mjuka kropp... Runkade så att kuken glödde, både "live" väl gömd i buskarna när det var möjligt, OCH senare på dagarna när det gavs tillfälle. Fantiserar fortfarande om hur hon tar emot min unga lem och gränslöst mycket sperma...

FAAN att det inte fanns iPhones på den tiden!
Citera
2018-10-28, 08:22
  #77
Medlem
Hamsterbolls avatar
Sjukt löjlig tråd som mest visar hur kulturberikade/islamifierade vi börjar bli.

Självklart har jag sett både mina föräldrar nakna. Vi har både badat och bastat ihop.

Mina barn har även sett mig och maken nakna. När vi badar i vår sjö varma sommarkvällar, när vi bastar på vintern, när vi badar i havet och fiskar krabbor. En naken kropp är naturligt. Inte konstigt att folk knappt vågar duscha ihop längre på badhusen.
Citera
2018-10-28, 14:00
  #78
Medlem
Nej, aldrig. Tack och lov, alltså.
Jag är väldigt tacksam för att slippa leva med den bilden på näthinnan för resten av livet.
Citera
2018-10-29, 20:04
  #79
Medlem
Ancient-Lurkers avatar
Ja, mormors med och gammelmormors också. Inget konstigt med det...
Citera
2019-09-07, 08:38
  #80
Medlem
boggierocks avatar
Ja många gånger. Hon var inte blyg av sig. Jag såg henne ofta gå hemma naken och jag kunde se henne ligga och sova naken och jag fick se fittan framme då .Hon hade en fin fitta.
Citera
2019-09-07, 18:17
  #81
Medlem
Ja, när hon kommit ur duschen osv när jag var liten. Inget ovanligt eller intimt, om det är det du är ute efter.
Citera
2019-09-07, 18:21
  #82
Medlem
Japp. Hade gärna sluppit. Men men
Citera
2019-09-07, 18:23
  #83
Medlem
Som liten bastade vi hela familjen så ja.
Citera
2019-09-07, 18:26
  #84
Medlem
Såg mammas buske men inte fan har man glott in blygdläppar osånt.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback