Hur gör ni för att steka korvens ovansida där man lägger ketchupen? En korv har ju en viss böj och då kan man ju inte steka ena sidan, vilket är rätt hemskt enligt mig. Tips tack!
Hur gör ni för att steka korvens ovansida där man lägger ketchupen? En korv har ju en viss böj och då kan man ju inte steka ena sidan, vilket är rätt hemskt enligt mig. Tips tack!
Jag bara steker på; korvens ovansida isoleras ju inte från stekningen bara för böjens skull. Annars så gör jag som Single-In-Gold, då får man korven helstekt.
Pratar vi "Varmkorv med bröd"s korvar? Isåfall, grillkorvar som man steker/grillar har ju ingen böj medan korv som man ska koka har böj.
Nej jag snackar "riktiga" korvar, med den rejäla böjen.. Jag har visserligen inte tänkt så mycket på det - men jag har aldrig reagerat på att korven är ostekt, vilket det känns som jag borde upptäckt.. men jag kan ju bara ha missat det
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!