Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-03-24, 18:29
  #1
Medlem
tabbibs avatar
Hej! Tänkte bara höra med er flashbackare vad ni tycker. En 15 årig tjej(95a) raggar stenhårt på mig och jag är 18 år(91a) . Skulle det vara fel om vi blev ihop, har väl inga direkt stora känslor eller så än så länge men det ligger i luften :P. . Men jag själv har aldrig haft någon direkt flickvän och det känns som om tjejer i min egen ålder inte attraheras till mig, tkr inte att jag ser ut som en 18 åring direkt.

Aja skulle vara gött med lite svar och tankar
Citera
2010-03-24, 18:31
  #2
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tabbib
Hej! Tänkte bara höra med er flashbackare vad ni tycker. En 15 årig tjej(95a) raggar stenhårt på mig och jag är 18 år(91a) . Skulle det vara fel om vi blev ihop, har väl inga direkt stora känslor eller så än så länge men det ligger i luften :P. . Men jag själv har aldrig haft någon direkt flickvän och det känns som om tjejer i min egen ålder inte attraheras till mig, tkr inte att jag ser ut som en 18 åring direkt.

Aja skulle vara gött med lite svar och tankar

Bli ihop med den du är kär i. Så länge det inte strider mot lagen så är det väl inga problem.
Citera
2010-03-24, 18:34
  #3
Medlem
Min åsikt är att för 91or borde 93or vara den yngsta årskullen man pillar på. 95a betyder alltså att tjejen precis har fyllt 15 och du är en sen 18åring, tjejen har då alltså precis blivit byxmyndig. Om du verkligen vill ha en 95a tycker jag att du ska vänta åtminstone 2 år.
Citera
2010-03-24, 18:38
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tabbib
haha så kul, varför skulle jag bli bög om det är en tjej som gillar mig och jag gillar tjejer ? :/

kanske finns någon p15'on som gillar dig också

Visst kan du väl satsa på henne om du blir kär i henne, men hur mogen är hon ?
Citera
2010-03-24, 18:42
  #5
Medlem
murre-myrsloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tabbib
Hej! Tänkte bara höra med er flashbackare vad ni tycker. En 15 årig tjej(95a) raggar stenhårt på mig och jag är 18 år(91a) . Skulle det vara fel om vi blev ihop, har väl inga direkt stora känslor eller så än så länge men det ligger i luften :P. . Men jag själv har aldrig haft någon direkt flickvän och det känns som om tjejer i min egen ålder inte attraheras till mig, tkr inte att jag ser ut som en 18 åring direkt.

Aja skulle vara gött med lite svar och tankar

Men ska inte du fylla 19 snart? Han fyllde väl precis 15 förmodar jag så när allt kommer omkring så blir det ju 4 års skillnad? Du måste ju kunna hitta någon liiite äldre än så? 4 år i dom här åldrarna är galet mycket kan jag informera om...
Citera
2010-03-24, 18:45
  #6
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tabbib
Hej! Tänkte bara höra med er flashbackare vad ni tycker. En 15 årig tjej(95a) raggar stenhårt på mig och jag är 18 år(91a) . Skulle det vara fel om vi blev ihop, har väl inga direkt stora känslor eller så än så länge men det ligger i luften :P. . Men jag själv har aldrig haft någon direkt flickvän och det känns som om tjejer i min egen ålder inte attraheras till mig, tkr inte att jag ser ut som en 18 åring direkt.

Aja skulle vara gött med lite svar och tankar

Du fyller alltså 19 och hon fyller 15. Det beror helt på hur pass mogen hon är. Hon är ju trots allt byxmyndig?
Citera
2010-03-24, 18:49
  #7
Medlem
tabbibs avatar
Hon känns ganska mogen, och jag själv är väl inte direkt mogen för att vara 18 iaf. Känner mig inte direkt vuxen. Jag har inte ens träffat henne än heller, bara msnat o smsat :P

Jag är också oskuld tyvär, vet inte om hon är det :P :/
Citera
2010-03-24, 18:50
  #8
Medlem
kmrdzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tabbib
Hon känns ganska mogen, och jag själv är väl inte direkt mogen för att vara 18 iaf. Känner mig inte direkt vuxen. Jag har inte ens träffat henne än heller, bara msnat o smsat :P

Jag är också oskuld tyvär, vet inte om hon är det :P :/
TA CHANSEN! Tryck henne så ofta som möjligt, på så många ställen som möjligt, i så många hål som möjligt.

Du kommer ångra dig sen, annars.
Citera
2010-03-24, 18:57
  #9
Medlem
SlimTims avatar
hade vatt ett absolut NO för min del, tkr väl samtidigt inte att det skulle vara fel om du nu verkligen gillar henne. Men seriöst kan ni verkligen va på samma nivå? hon går i 8an du i 3an haha
Citera
2010-03-24, 18:57
  #10
Medlem
audios avatar
Fan kom igen nu! Hon ska inte fylla 16 i år, hon har fyllt 15. Vänta ett tag till skulle jag säga...
Citera
2010-03-24, 18:59
  #11
Medlem
AlexOnTops avatar
Hehe när jag va 16 blev jag ihop med någon som var 22...

OnT: Inget fel med den åldersskillnaden, är inte mycket. Om du inte vill ha en uppövad, fantastisk älskare. Denne lär du få lära upp själv.
Citera
2010-03-24, 19:01
  #12
Medlem
tabbibs avatar
Tack allihopa!! tvekar väldigt mkt nu fick reda på precis att hon är 15 först i december :/

HELVETE också !!!!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback