2010-03-24, 18:05
Medlem
Som rubriken lyder vilet är det bästa tillskottet för att öka i vikt och muskelmassa? Blir så förvirrad av alla produkter som finns att köpa att man får beslutsångest och det slutar med att jag inte köper något alls. Nu skulle jag vilja ha några erfarnas hjälp med vad jag ska köpa för att både gå upp i vikt och öka i muskelmassa, vill ha det ultimata grejjerna. ( vet att mat är number 1 ofc ) snälla hjälp mig Endast lagliga och svenska sidor tack, inga kurer. Mvh
Citera
2010-03-24, 18:06
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAZZARRR
Som rubriken lyder vilet är det bästa tillskottet för att öka i vikt och muskelmassa? Blir så förvirrad av alla produkter som finns att köpa att man får beslutsångest och det slutar med att jag inte köper något alls. Nu skulle jag vilja ha några erfarnas hjälp med vad jag ska köpa för att både gå upp i vikt och öka i muskelmassa, vill ha det ultimata grejjerna. ( vet att mat är number 1 ofc ) snälla hjälp mig Endast lagliga och svenska sidor tack, inga kurer. Mvh

ÄT RÄTT MAT!
Citera
2010-03-24, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
ÄT RÄTT MAT!

jag sa ju att mat är nummer 1. Men vill veta kostillskott osv som är bra för ökningar
Citera
2010-03-24, 18:25
Medlem
Citat:
jag sa ju att mat är nummer 1. Men vill veta kostillskott osv som är bra för ökningar

Det finns inget tillskott som ensamt ger ökning av fett eller muskelmassa/muskler.

Du borde läsa trådarna där det står hur man gör istället och köpa tillskott ifall din kost inte har det som krävs för dina mål. Men för att veta detta måste du först vara insatt i kost.
Citera
2010-03-24, 19:02
Medlem
Thomaspunkts avatar
Kreatin, eaa och vassle/kasein.
Citera
2010-03-24, 19:29
Medlem
smhi2s avatar
EAA, gainer(mycket energi), vassle.
Citera
2010-03-24, 22:59
Medlem
S-ammes avatar
Att fråga efter "bästa tillskott" brukar oftast, iallafall enligt mig betyda... att personen i sig helt enkelt inte håller kosten.

Om bara alla dessa "jag vill gå upp i vikt" visste hur bra och "enkelt" man kan gå upp i vikt genom att koncentrera sig på sin egen kost, istället för att surfa runt på GG och bli kär i deras design och läsa alla kommentarer.

Men visst, vill du ha svar på just din fråga blir det: Gainer, Kreatin.
Citera
2010-03-24, 23:06
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:

Asså, grejen är att om du inte sköter maten så kommer inte något kosttillskott att ge dig någon hjälp på traven. Du måste lära dig gå innan du kan springa. Men de kosttillskotten jag tycker är värt att lägga pengarna på är, EAA, Kreatin, Proteinpulver. Gainer för att få i dig mera kcal om du inte sköter maten, dock ska det helst undvikas.

Lycka till!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in