• 7
  • 8
2023-05-02, 07:05
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khatna
Lånar tråden lite.
Har fått tag på riktigt bra tjack och kola.
Har även tillgång till lite annat så som rent koffein, kreatin, theanin, hordenin, phenetylamin och lite olika benzo osv...

Jag vill banka mitt tjack med kola för eget bruk och för bästa effekt. Hur mycket kola bör jag ha i?
1g kola/10g tjack? Extra koffein? Kanske slänga i lite benso och theanin?

Hej!

Sent svar här, men.. Först och främst är nog att bättre att hålla benso utanför då det motverkar effekterna av stimulanter. Vill du senare ta udden av påtändningen kan du ta det separat. En lite komisk sak jag råkade ut för var att jag blev gripen i samband med att jag krävt att få lämna tillbaka ”tjack” till langaren eftersom det var värdelöst. Jag sa till polisen att de gärna kunde ta det då det inte innehöll nån narkotika. Mycket riktigt, när det analyserats hos NFC stod det i resultatet att det var stenar av koffein och 1-fenyletylanin. 0% amfetamin, så jag friades från misstankar. Dessa två är vanliga substanser att banka med då de är centralstimulerande och därmed påminner lite om amfetamin i effekt på kroppen, men är helt utan euforiserande egenskaper. Bäst är nog att hålla amfetamin, kokain och benso fortsatt separerade. Istället kan du väl inta dem separat om du nu vill blanda effekter från tre droger? Kreatin används för att det är billigt och har ingen annan uppgift än att öka vikten och ge mer vinst till försäljaren.
Citera
2024-12-06, 21:47
Medlem
90Procent rent dos.

Tjena har 9pprocent rent dos några gram.
Detta är alldeles för rent för folk ska uppskatta det skulle jag tro? Vad ska procent vara för msxs kicken på IV känslan, 60-70?

Går de hålla kolla på när jag blandar vart i procenthalt jag ligger när jag blandar ut de utan snnds ez testet hela tiden? Ren levo ingen mets i.

Vad är optinslast för snortarns och optinslast för skjutsrns? Vill ge dom absolut de bästa upplevelse när de får testa det. Att skjuta 90 ger ju ingen kick alls.

Så säg 1grsm 90,% hur mycket typ dextro behövs för att de ska bli prick 60 går de mäts de på något sätt?

Mvh
Citera
2024-12-07, 01:51
Medlem
Ingen som vet hur msn kan banks kontrollerar alltså?

90 procent rent levo, om jag vill ha det maximalt för iv bruk vad ska de ligga på för procent då då inte det. Är för rent o kicl uteblir.

Vad är absolut bäst o banka för de som tar de o. Me?

Så vadr ideal för få ut goaste möjligaste sv detta.

90, är för rent.
Vad tycker ni om 70, näsan?,
,60, IV?,

Vil ge dom de absolut bästa tänkbara
Citera
2024-12-07, 14:36
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
Hej!

Sent svar här, men.. Först och främst är nog att bättre att hålla benso utanför då det motverkar effekterna av stimulanter. Vill du senare ta udden av påtändningen kan du ta det separat. En lite komisk sak jag råkade ut för var att jag blev gripen i samband med att jag krävt att få lämna tillbaka ”tjack” till langaren eftersom det var värdelöst. Jag sa till polisen att de gärna kunde ta det då det inte innehöll nån narkotika. Mycket riktigt, när det analyserats hos NFC stod det i resultatet att det var stenar av koffein och 1-fenyletylanin. 0% amfetamin, så jag friades från misstankar. Dessa två är vanliga substanser att banka med då de är centralstimulerande och därmed påminner lite om amfetamin i effekt på kroppen, men är helt utan euforiserande egenskaper. Bäst är nog att hålla amfetamin, kokain och benso fortsatt separerade. Istället kan du väl inta dem separat om du nu vill blanda effekter från tre droger? Kreatin används för att det är billigt och har ingen annan uppgift än att öka vikten och ge mer vinst till försäljaren.
Den klassiska ”det är för rent, det måste bankas

Trams!!!
Citera
2024-12-07, 15:53
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Den klassiska ”det är för rent, det måste bankas

Trams!!!
Haha jag håller med. Alltså jag undrar verkligen hur folk tänker när dom säger "Det är FÖR rent, så jag rekommenderar att du bankar det med dextropur så det slår bättre. Annars så funkar de knappt"

Oftast så säger jag bara aa okej, för det är fan ingen idé att ens argumentera mot en sån efterbliven människa
Citat:
Ursprungligen postat av Kentakunta
Ingen som vet hur msn kan banks kontrollerar alltså?

90 procent rent levo, om jag vill ha det maximalt för iv bruk vad ska de ligga på för procent då då inte det. Är för rent o kicl uteblir.

Vad är absolut bäst o banka för de som tar de o. Me?

Så vadr ideal för få ut goaste möjligaste sv detta.

90, är för rent.
Vad tycker ni om 70, näsan?,
,60, IV?,

Vil ge dom de absolut bästa tänkbara
Om du vill ge dom bästa tänkbara så bankar du inte öht. Det ändrar inte effekten om du bankar med ett inaktivt fyllnemedel såsom dextropur. Det ökar bara volymen.

För rent så att kick uteblir är skitsnack som uppstod på gatan av efterblivna stollar. Använd hjärnan nu och tänk på logiken.

Amfetamin kommer in i blodet -> Amfetamin-molekylen binder sig till diverse receptorer i hjärnan och centrala nervsystemet samt adrenerga receptorer i hjärtat, såsom A1, A2, D1, D2, NET och lite SERT (Adrenerg, Dopaminerg, Serotonerg). Är amfetaminet bankat med något inaktivt fyllnemedel så gör det ingenting. Det binds inte på nå magiskt sätt till substansen eller ändrar dens farmakologiska profil.

Nu finns det ju vissa födoämnen som inhiberar vissa enzym, såsom CYP450, och det kan ju potentiera vissa läkemedel. Men det är en helt annat topic.

Men helt rent amfetamin har dock inte den där stora värmerushen och kicken som vissa sorter av gatuamfetaminet har.
känslan av att det kommer ångor ur halsen vid injektion ä'r pga fenylaceton som finns kvar i Amfetaminet. Fenylaceton är väldigt volatil, så det avdunstar väldigt fort, därav känslan att det kommer ångor ur halsen.

Den döär stora värmerushen är koffein eller efedrin. Jag är inte säker på detta dock. Det är inte pga Amfetamin iallafall, för jag har skjutit helt rent amfetamin, och det gav ingen speciell rush som gatutjacket ger. (Jag separerade dextroamfetamin ifrån Metamina tabletter.)

En annan topic är oxå att Amfetamin kan inte bli 90% rent. Amfetamin som ej är gjort i ett RIKTIGT labb, dvs illegalt racematiskt amfetamin har en tendens att ha MAXIMALT ~70% renhet. Och detta är DIREKT efter labbbet, alltså direkt efter syntesen så brukar renheten vara runt 70%. Sedan så tar svavelsyran ca 9-15% oxå (Sulfatet) alltså, då Amfetamin är sulfat, och sulfat får du genom att blanda en bas med svavelsyra, på samma sätt som man får hydroklorid av en bas + saltsyra.

Orsaken till detta är mest pga prekursorer som inte är "lab-grade". Dvs inte helt rena. Spår av vatten i reagenserna minskar avkastningen markant oxå. Och att du har levo amfetamin är väldigt låg chans. Majoriteten av allt illegalt amfetamin som är på marknaden är racematiskt, dvs 50/50 av levo samt dextro enantiometern. För att göra enantiomeriellt rent amfetamin krävs en hel extra väg efter syntesen med för att separera dom med D-tartaric Acid, ioch det är väldigt komplicerat.

Det går att göra från början, men då krävs det att alla prekursorer är av dextro varianten, vilket är högst otroligt.
Senast redigerad av Jaggermeister 2024-12-07 kl. 16:10.
Citera
2024-12-29, 07:54
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Haha jag håller med. Alltså jag undrar verkligen hur folk tänker när dom säger "Det är FÖR rent, så jag rekommenderar att du bankar det med dextropur så det slår bättre. Annars så funkar de knappt"

Oftast så säger jag bara aa okej, för det är fan ingen idé att ens argumentera mot en sån efterbliven människa

Om du vill ge dom bästa tänkbara så bankar du inte öht. Det ändrar inte effekten om du bankar med ett inaktivt fyllnemedel såsom dextropur. Det ökar bara volymen.

För rent så att kick uteblir är skitsnack som uppstod på gatan av efterblivna stollar. Använd hjärnan nu och tänk på logiken.

Amfetamin kommer in i blodet -> Amfetamin-molekylen binder sig till diverse receptorer i hjärnan och centrala nervsystemet samt adrenerga receptorer i hjärtat, såsom A1, A2, D1, D2, NET och lite SERT (Adrenerg, Dopaminerg, Serotonerg). Är amfetaminet bankat med något inaktivt fyllnemedel så gör det ingenting. Det binds inte på nå magiskt sätt till substansen eller ändrar dens farmakologiska profil.

Nu finns det ju vissa födoämnen som inhiberar vissa enzym, såsom CYP450, och det kan ju potentiera vissa läkemedel. Men det är en helt annat topic.

Men helt rent amfetamin har dock inte den där stora värmerushen och kicken som vissa sorter av gatuamfetaminet har.
känslan av att det kommer ångor ur halsen vid injektion ä'r pga fenylaceton som finns kvar i Amfetaminet. Fenylaceton är väldigt volatil, så det avdunstar väldigt fort, därav känslan att det kommer ångor ur halsen.

Den döär stora värmerushen är koffein eller efedrin. Jag är inte säker på detta dock. Det är inte pga Amfetamin iallafall, för jag har skjutit helt rent amfetamin, och det gav ingen speciell rush som gatutjacket ger. (Jag separerade dextroamfetamin ifrån Metamina tabletter.)

En annan topic är oxå att Amfetamin kan inte bli 90% rent. Amfetamin som ej är gjort i ett RIKTIGT labb, dvs illegalt racematiskt amfetamin har en tendens att ha MAXIMALT ~70% renhet. Och detta är DIREKT efter labbbet, alltså direkt efter syntesen så brukar renheten vara runt 70%. Sedan så tar svavelsyran ca 9-15% oxå (Sulfatet) alltså, då Amfetamin är sulfat, och sulfat får du genom att blanda en bas med svavelsyra, på samma sätt som man får hydroklorid av en bas + saltsyra.

Orsaken till detta är mest pga prekursorer som inte är "lab-grade". Dvs inte helt rena. Spår av vatten i reagenserna minskar avkastningen markant oxå. Och att du har levo amfetamin är väldigt låg chans. Majoriteten av allt illegalt amfetamin som är på marknaden är racematiskt, dvs 50/50 av levo samt dextro enantiometern. För att göra enantiomeriellt rent amfetamin krävs en hel extra väg efter syntesen med för att separera dom med D-tartaric Acid, ioch det är väldigt komplicerat.

Det går att göra från början, men då krävs det att alla prekursorer är av dextro varianten, vilket är högst otroligt.

Du har inte fel men det är ju inte som att folk primärt bankar med socker. Kicken blir vid injektion av rent amfetamin (attentin) svagare i förhållande till hur starkt ruset blir sedan. Och ruset på rent dexamfetamin skiljer sig skapligt från gatitjsck.

Som du vet är även koffein, effedrin och liknande farmakologiskt aktiva substanser. Och ffs: även t ex nikotin ger en kick vid IV-bruk

Varför magnesium osv tillsätts vetv jag dock inte.
Citera
2024-12-29, 07:56
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
Hej!

BS. Benzo är ett krav för att få ut maximalt av tjack.
Citera
2025-03-15, 23:24
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
BS. Benzo är ett krav för att få ut maximalt av tjack.

Där tycker vi helt enkelt olika. Gasa och bromsa samtidigt är inte min melodi, men det kan vara behändigt att kunna ta till hjälpen om man vill landa lite lättare.
Citera
2025-04-27, 11:50
Medlem
st33rs avatar
Citat:

OTROLIGT hur den där myten lyckats bita sig fast utan att släppa taget.

Den borde ju vara enkel att kolla. Om nu nån påstår att du tycker att du inte kände av nåt av tjacket pga "det är för rent" : Ja ta då en skopa av samma tjack, krossa en dextrosol i det och dra upp i näsan (eller hur du nu vill ta saker)

Då borde man ju bli dunderpåtänd! Du har just bankat ut det till 50%.

Eller ännu bättre - ta ÄNNU MINDRE av det där verkningslösa "för rena" tjacket. Ha hälften av vad du brukar.

Då borde man ju enligt logiken bli superfjuttad.
Citera
2025-08-20, 07:00
Medlem
Era jävla % kolla vad max %är på amfetamin innan det blir olja. Druvsocker i all ära kan visst ge lite skjuts rent ingen skjuts = META 90% ...........
Citera
2025-08-26, 22:25
Medlem
Vad kan man banka med som är vattenlösligt?
Och vad kan man banka med som är acetonlösligt?
Citera
2025-08-27, 13:15
Medlem
Citat:

Farnokologiskt rent amfetamin har ingen kick och prata om, det är restprodukter från syntesen som ger kick.
Värmeruschen är magnesiumsulfat.
Det mesta amfetamin i sverige är fosfat följt av sulfat.
Och beroende på hur man vill räkna så kan man säga att Sulfatdelen tillhör eller ej.
Och eftersom det går och binda upp till tre sulfatmolekyler per amf molekyl så är det förbannat svårt och veta hur mycket sulfat är kopplat på amfetaminet, dwt beror på hur man saltat ut oljan
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in