Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-04, 13:37
  #421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Tänker inte nämna några tags men blev jävligt förvånad när jag var på den där festivalen i rågsved nattetid. Stora, jävligt grymma målare stod med varsin projektor och lirade i mörkret.

Fyfan! Om det är något man kan kalla för fusk inom graffen är det nog projektor! Visste inte den höll igång på natten också, kan tänkta mig att folk stog där på natten men inte att festivalen häll igång!
Citera
2017-12-05, 19:00
  #422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
Fyfan! Om det är något man kan kalla för fusk inom graffen är det nog projektor! Visste inte den höll igång på natten också, kan tänkta mig att folk stog där på natten men inte att festivalen häll igång!


Fusk? är det någon jävla sport vi håller på med? Målar själv mer traditionellt , men bryr mig fan inte hur någon gör för att få fram något de vill få upp. har förstått att många stör sig på sådant. men fy fan vad bakåtsträvande....
Citera
2017-12-06, 06:50
  #423
Medlem
Toys som försöker sig på avancerade handstilar
Citera
2017-12-07, 13:59
  #424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m-kocksgatan
Fusk? är det någon jävla sport vi håller på med? Målar själv mer traditionellt , men bryr mig fan inte hur någon gör för att få fram något de vill få upp. har förstått att många stör sig på sådant. men fy fan vad bakåtsträvande....

okej lite att ta i kanske, struntsamma om man står på snösätra kanske men jag skulle nog tycka det var lite konstigt om nån målade en typ tunnel med medhavd projektor!
Citera
2017-12-07, 20:32
  #425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
okej lite att ta i kanske, struntsamma om man står på snösätra kanske men jag skulle nog tycka det var lite konstigt om nån målade en typ tunnel med medhavd projektor!

Knasrisk och att stå och lysa med en projektor om inte annat....
Citera
2017-12-08, 05:32
  #426
Medlem
Men vad fan spelar det för roll om folk använder projektorer på en festival? Inte fan använder någon det olagligt heller. Skärp er. Vad har det med snyggt/fult att göra för den delen?

Jag hatar bubble letters fö
__________________
Senast redigerad av surfbluesshitgaze 2017-12-08 kl. 05:35.
Citera
2017-12-08, 11:42
  #427
Medlem
GoUoDs avatar
Ika
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Men vad fan spelar det för roll om folk använder projektorer på en festival? Inte fan använder någon det olagligt heller. Skärp er. Vad har det med snyggt/fult att göra för den delen?

Jag hatar bubble letters fö
Ikaros, skil eller gouge (7dc), minns ej men lutar åt ikaros kör projektion längs linjen så jo!
Citera
2017-12-09, 22:54
  #428
Medlem
Det fulaste jag vet är målningarna utav han från Stockholm som skriver "Cat".
Citera
2018-01-20, 10:52
  #429
Medlem
Det fulaste är när folk smyger in pilar i sina t-ups... lol
Citera
2018-01-20, 12:03
  #430
Medlem
folk som försöker för mycket så det blir "oäkta" och snyggfult liksom. sånt är vanligt när cancontrolen inte sitter som det ska.
Citera
2018-01-20, 14:24
  #431
Medlem
hazenectars avatar
Appear37:s inavlade jävla bonna-wildstyle trams... usch kräks varenda gång jag tvingas se skiten.
Citera
2018-01-20, 15:20
  #432
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Tänker inte nämna några tags men blev jävligt förvånad när jag var på den där festivalen i rågsved nattetid. Stora, jävligt grymma målare stod med varsin projektor och lirade i mörkret.

Projektor känns lite gay ja men jag är nyfiken på vem du såg måla?

Nämn några namn? Dom flesta som målar i Snösätra är inte riktiga målare.. Dom har ingenting med scenen att göra..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback