2010-03-22, 18:23
Medlem
Tjelsis avatar
Skickade just iväg ett mail till supporten på LG, som förklarar mestadelen av min fråga här på forumet:

"Idag fick jag tillbaka min netbook från service för ANDRA gången på väldigt kort tid. Jag skickade in den för service igen eftersom jag, efter den kommit tillbaka från er första gången, fick stötar från datorn. Den gick inte att starta om eller stängas av utan fick göra en force-shutdown varje gång, samt att USB-portarna slutar svara hur som helst.
Problemet har INTE åtgärdats och jag är mycket upprörd över detta. Jag upplever fortfarande samma problem!

Det verkar som ni inte ens öppnat datorn utan bara skickat tillbaka den. Ni har inte ens provat att formatera om datorn och installera om Windows. Riktigt dåligt. Antingen vill jag att ni fixar problemet eller ger mig en ny dator eftersom jag faktiskt betalar för datorn varje månad och fortfarande har garanti på den.
Hör av er snarast."

Frågan är: Om jag fortfarande har 1-års garanti på datorn och de inte fixar problemen, kommer jag få en ny dator då? Hur går jag tillväga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in