30 193 besökare online
855 952 medlemmar • 45 774 321 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar > Drogshoppar - Cannabis
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Streetsweeper
Medlem
Varför är det så tunt med cannabisshoppar egentligen? Finns det någon riktigt bra därute som är grönad, helst inrikes då?

Nicklas.W
Medlem
Nicklas.Ws avatar
Nog den dummaste frågeställningen jag hört någonsin.

santander
Medlem
santanders avatar
fan va fail.
https://www.flashback.org/t1059436

snigelfalafel
Medlem
http://www.arstiderna.com/ kanske?

lite jävla sport får det väl lov att vara, sök och du skall finna. om du inget hittar, är det för att dem inte vill bli hittade.

Killnote
Medlem
Killnotes avatar
Klart det finns, men du får nog allt söka.
Sökt efter en bra inrikes kran ett tag nu, frågan är bara om det är värt all den tid det tar att hitta nån

MVH

lowerCase
Medlem
lowerCases avatar
Cannabis har ju vanligtvis bara sålts IRL, eftersom det är det den det är mest drag efter osv. Anledningen till att kranarna som finns försvinner/lägger ner/gömmer sig som fan är väl att kundbasen blir för stor och alldeles för osäkrt för fort.

Så för att hålla på med sådant(absolut om vi snackar grönt också) så får man nästan vara med i nått stängt forum.

TheOmnipotent
Medlem
TheOmnipotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Cannabis har ju vanligtvis bara sålts IRL, eftersom det är det den det är mest drag efter osv. Anledningen till att kranarna som finns försvinner/lägger ner/gömmer sig som fan är väl att kundbasen blir för stor och alldeles för osäkrt för fort.

Så för att hålla på med sådant(absolut om vi snackar grönt också) så får man nästan vara med i nått stängt forum.

De kranar med hemsidor eller som som har outade mailadresser kanske tvingas försvinna/lägga ner/gömma sig, men det finns nog en hel del som har hållit på ett bra tag utan att torska. Men då har de inga hemsidor, kontaktar bara folk som verkar seriösa och är allmänt försiktiga... En sån kran poppar nog inte upp i en sån här tråd.

Flashback är garderoben där jag förvarar mina skelett.

undervattenfisk
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOmnipotent
De kranar med hemsidor eller som som har outade mailadresser kanske tvingas försvinna/lägga ner/gömma sig, men det finns nog en hel del som har hållit på ett bra tag utan att torska. Men då har de inga hemsidor, kontaktar bara folk som verkar seriösa och är allmänt försiktiga... En sån kran poppar nog inte upp i en sån här tråd.

Varför skulle dom torska om inte alla benso shopar och alla benso hushmailare inte torskar?

Finns de någon shop eller hushare som säljer brunt?
vet bara av gräs hush vägen och gillar inte att handla irl längre. och vill hellre ha brunt röka än grönt
Senast redigerad av undervattenfisk 2010-06-05 kl. 22:57.

WhoFortyTwo
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelfalafel
http://www.arstiderna.com/ kanske?

lite jävla sport får det väl lov att vara, sök och du skall finna. om du inget hittar, är det för att dem inte vill bli hittade.

menar du att den där sidan som skeppar ut dessa lådor fulla med delikat frukt egentligen är en fasad för storskalig knarksmuggling?

snigelfalafel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
menar du att den där sidan som skeppar ut dessa lådor fulla med delikat frukt egentligen är en fasad för storskalig knarksmuggling?

självklart

nej då, menade bara att TS får väl anstränga sig lite eller byta till mer nyttiga alternativ....

Mintu00
Avstängd
Mintu00s avatar
Skulle inte påstå att det är särskilt tunt med cb-affärer som finns online

ConspiTheory
Medlem
ConspiTheorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintu00
Skulle inte påstå att det är särskilt tunt med cb-affärer som finns online
Nej, men inte snubblat över någon Svensk med vettiga priser

Svara på ämne