Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-25, 17:14
  #4765
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Varför vill inte svenska killar ha blattebrudar?


Fast det vill vi ju, och blattebrudarna särar så gärna upp för oss svennar. Vet dock inte vad det beror på, kan ju ha att göra med att vi faktiskt kan tillfredsställa dem.
Citera
2023-03-25, 17:29
  #4766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Det finns ju inget finare än en fräsch blattebrud. Riktigt snygga med sitt mörka hår och exotiska utseende. Men varför vill ni svenska blonda fräkniga killar inte ha såna alfahonor? Det hade ju varit bra för er avkomma som därmed hade sluppit se ut som Kalle Kaviar.

Jag lever med en och har så gjort i över 12 år. Bästa som finns. Sexmässigt, väldigt intensiv kärlek, lyder mycket, gör allt i hemmet. Har haft mina svenskor genom åren nej tack
Citera
2023-03-25, 22:32
  #4767
Medlem
Jag har haft chansen några gånger att ligga med blattetjejer men har backat ur då jag inte velat riskera att få någon blattebrorsa efter mig som skall hämnas. Det är helt enkelt inte värt det. Det finns tjejer från andra kulturer som man kan ligga med.
Citera
2023-03-25, 22:44
  #4768
Medlem
Lucienne.camilles avatar
Aldrig att jag skulle dejta någon arabiska, zigenare eller liknande klanfolk.
Inte pga tjejen, nej pga släkten och farsan, bröderna, kusinerna osv.
Jag har noll intresse och tolerans för deras kultur och syn på livet.
Andra nationaliteter går bra.
__________________
Senast redigerad av Lucienne.camille 2023-03-25 kl. 22:48.
Citera
2023-03-25, 22:53
  #4769
Medlem
Psykonaut-s avatar
Jag har försökt men hittar inte dem, som inte står bojade framför spisen. Jag vill se en arabic creampie unshaved på riktigt då alla de på nätet är mexikanska tjejer i hijab. De är inte lika håriga så att man nästan kräks.
Citera
2023-03-25, 23:09
  #4770
Medlem
Ibland går det bra att ragga på blattetjejer.
Riskfaktorer är dock:
1: Dom håller på att utbilda sig till jurister, farmaceuter eller sjuksköterskor.

2. Sen varför vill man som svensk kille ha med en blatteklan att göra?

3. Svenska tjejer är snyggast i världen. 🤗
Citera
2023-03-25, 23:13
  #4771
Medlem
Enkelt svar: man vill inte ha att göra med bruschorna och päronen.

Finns väl undantag, men jag skulle själv aldrig chansa.
Citera
2023-03-26, 11:49
  #4772
Medlem
Det finns säkerligen några "hinder"1

1) Du får släkten på köpet och DET vill du inte även om hon försöker hålla distans till dem!

2) Du får hennes sociala och kulturella bakgrund med på köpet och vill du ha barn så vill du ju att de ska ha en bra svensk uppväxt, inte MENA-kulturen i bakgrunden för då kommer omgivningens barn och föräldrar att hålla en distans till dig.

Det finns säkert kvinnor från MENA som har både utbildning, en god förståelse och uppskattning av de bra sakerna i det svenska samhället, men först måste du hitta dem, sedan skapa en relation och hur lätt blir det att kryssa en checklista och få alla rätt.

Vill minnas en artikel för några år sedan, var väl säkert med i Aktuella brott delen här på FB där en svensk man var ihop med en MENA-kvinna där dennes släktingar och hon försökte mörda honom, antagligen för att få hans pengar och bostad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback