• 2
  • 3
2023-10-19, 02:50
Bannlyst
Min är i slagsmål hela jävla tiden. Bor i markplan och har trädgård och titt som tätt hör man ett "MOAAAOOOOOOAOAOAOAOAO!!" Vid altandörren. Då står min på bakbenen och protesterar högljutt. Tittar man då ut står det en nyfiken jävel på andra sidan o bara "Bor ni här ällä'?" Jag öppnar o låter min gå ut o jaga bort stackarn så den inte kommer tillbaka och det blir ett jävla skrikande, var nyss ute.

Vissa kommer igen och de blir småbundis, andra sticker för gott och någon blev en ärkefiende och kom åt min rejält men det var ingen jag visste om eller övervakade utan fick sköta hennes små sår efteråt, visste inte ens den varit här annars hade jag inte släppt ut henne då just den jäveln såg riktigt psycho ut. De gånger jag övervakar det hela, skadas ingen utan de bara skriker och gormar på varann. "DU FÅR INTE VARA HÄÄÄR! "NÄ O DET FÅR INTE DU HELLER!" "JAG BOR HÄÄÄÄR!" "FUCK YOUUUU!"

Uuuuuh.. Hela gården hör ju..Pinsamt. Kom nyss på man kan lägga ut detta: https://www.tradeinn.com/bricoinn/sv...0aAivxEALw_wcB Får nog markera med det där för det var ju ett jävla rännande här, är det inte katter är det igelkottar, hånande skator (som dessutom stjäl) och allehanda smådjur trots det är mitt i stan..var kommer alla från?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in