Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-17, 20:58
  #1
Medlem
Jag ska på en intern arbetsintervju för en tjänst som "Product Sales Manager" för maskiner inom industrin. Företaget jag jobbar för ligger i Västernorrland, så lönerna är något lägre än i storstadsregionerna, men det är ett multinationellt företag.

Tjänsten innebär att jobba med:
- Affärsutveckling
- Utbildning i produkterna för det globala säljnätverket
- Offertarbete och försäljning

Annat:
- Utbildningskrav: Teknisk högskoleutbildning och Jag är Civilingenjör.
- Jag har blott 2 års erfarenhet inom branschen, dock jobbat i nära samarbete med företrädaren i denna tjänst.
- 4pers har sökt, men det är jag och 1 till som ska intervjuas.
- Företrädaren fick minst 31000kr/mån det året han tillträdde 2007 (troligtvis var månadslönen högre då han kan ha varit pappaledig, och tillträdde först i mars/april)

Min ålder ska väl egentligen inte spela någon roll? Men jag kan tillägga att jag är ung och tjänar mindre än 31tkr idag. Någon som har en idé vad min lön borde bli?
Citera
2010-03-17, 23:39
  #2
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjon-3
Jag ska på en intern arbetsintervju för en tjänst som "Product Sales Manager" för maskiner inom industrin. Företaget jag jobbar för ligger i Västernorrland, så lönerna är något lägre än i storstadsregionerna, men det är ett multinationellt företag.

Tjänsten innebär att jobba med:
- Affärsutveckling
- Utbildning i produkterna för det globala säljnätverket
- Offertarbete och försäljning

Annat:
- Utbildningskrav: Teknisk högskoleutbildning och Jag är Civilingenjör.
- Jag har blott 2 års erfarenhet inom branschen, dock jobbat i nära samarbete med företrädaren i denna tjänst.
- 4pers har sökt, men det är jag och 1 till som ska intervjuas.
- Företrädaren fick minst 31000kr/mån det året han tillträdde 2007 (troligtvis var månadslönen högre då han kan ha varit pappaledig, och tillträdde först i mars/april)