Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-03-12, 10:20
  #1
Medlem
a4swes avatar
Yay, Morrissey till Hultsfred, då blir det en festival i år med, gött!
Hoppas nu alla är lika duktiga som jag och åker och ser den gammla gubbstrutten rocka loss, eller böga sig på sen, eller whatever.
Citera
2004-03-12, 17:35
  #2
Medlem
brutals avatar
Han får tamejfan ta sig till Roskilde också.
Citera
2004-03-12, 17:48
  #3
Medlem
Pellenezs avatar
Ja han får fan i mig pallra sig till Roskilde. Hultsfred krockar ju med vätternrundan, dessutom känner jag mig för gammal för att åka dit.

Morrissey skulle spelat på Roskilde -98, men ställde in. Jag har inte förlåtit honom än.
Citera
2004-03-12, 19:08
  #4
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Fan att man inte får åka. Smiths är verkligen ett av favoritbanden, så att få se den gamle mannen spela live hade vart jävligt häftigt. Även om jag inte tror det är riktigt samma sak..
Citera
2004-03-12, 21:17
  #5
Medlem
99stoffe99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Ja han får fan i mig pallra sig till Roskilde. Hultsfred krockar ju med vätternrundan (

Du kan inte på allvar mena att du hellre kör Vätternrundan än åker till Hultsfred?
Citera
2004-03-13, 10:38
  #6
Medlem
Pjäxs avatar
Ja, jag såg att han dyker upp!!
Och iom detta kommer jag strax innan 30 göra min festivalpremiär. (Det är fan sorgligt att jag aldrig pallrat mig iväg tidigare)
Citera
2004-03-13, 12:51
  #7
Medlem
Fan!

Första året då jag bestämt mig att jag är för gammal för hultsfred. Och så kommer både Pixies och Morrisey. Det fattas bara att Joe Strummer återuppstår och vill till småland... Hoppas de uppträder på samma dag.
Citera
2004-03-13, 12:53
  #8
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 99stoffe99
Du kan inte på allvar mena att du hellre kör Vätternrundan än åker till Hultsfred?

Självklart gör jag det! Dessutom känner jag mig för gammal för Hultsfred. Man är ju iaf över 30 bast. Åkte jag dit vore det väl bara Perra Bjurman som vore äldre på stället.
Tacka vet jag Roskilde, där smälter man fortfarande in åldersmässigt.

Citat:
Ursprungligen postat av susat
Det fattas bara att Joe Strummer återuppstår och vill till småland... Hoppas de uppträder på samma dag.

Är lävligt nöjd med att jag var där och såg honom -99. Troligen sista Hultsfredsbesköet för min del.
Citera
2004-03-13, 12:58
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Är lävligt nöjd med att jag var där och såg honom -99. Troligen sista Hultsfredsbesköet för min del.

Det enda året som jag missade. Jag har så sjukt oflyt
Var det bra?
Citera
2004-03-13, 17:43
  #10
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susat
Det enda året som jag missade. Jag har så sjukt oflyt
Var det bra?

Jodå det var helt ok. Mer än hälften av låtarna var gamla goda Clash.
Ett jävla drag i publiken. Framför mig stod det två tonårstjejer och hånglade.
Citera
2004-03-13, 20:14
  #11
Medlem
a4swes avatar
Ni som är för gamla, ta en lördagsbilljet då!
funderar på att göra det själv, inte för att jag är för gammal utan för att tjacknojan från Arvika förra året fortfarande sitter i.

(Ursäkta alla felstavningar, jag skäms verkligen.)
Citera
2004-03-15, 00:13
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a4swe
Ni som är för gamla, ta en lördagsbilljet då!
funderar på att göra det själv, inte för att jag är för gammal utan för att tjacknojan från Arvika förra året fortfarande sitter i.

(Ursäkta alla felstavningar, jag skäms verkligen.)

Hmmm... utveckla tack?
Själv har jag känt mig för gammal för festivaler sen jag var typ 17 men jag brukar åka nånstans ändå, ex vis arvika. De kommer säkert att lyckas boka in nån akt i år också, som jag "måste" se .... (vilket jag inte alls måste)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback