2004-03-12, 09:42
Medlem
Har haft MSN länge och det har funkat fint, men nu vägrar den ge mig ett meddelande när jag fått ett nytt mail. Har kollat 43 ggr nu att jag har rutan ikryssad att jag vill få ett meddelande när jag får ett nytt mail, men ändå händer ingenting. Jag får meddelande när ngn loggar in och även meddelandet i starten av Messenger fungerar när man får reda på hur många mail man har i sin inbox. Märkligt och jag fattar inte vad jag gör fel... Kan ngn hjälpa är jag oerhört tacksam.
Citera
2004-03-15, 14:00
Medlem
Har nu provat Messenger med en annan hotmail-adress och tro fan att det fungerar då. Jag får alltså meddelande vid nytt mail med andra hotmail-adresser än den jag vill... Förstår verkligen inte vad som är fel, borde ju vara ngn inställning då i min Hotmail-adress men har inte en aning om vad det skulle vara.
Citera
2004-03-15, 20:59
Medlem
Snabelmackas avatar
Jag har samma problem. Har även märkt att när mina vänner byter avatar så tar det lång tid tills man får se den... måste logga ut och in. Störande.
Citera
2004-03-16, 01:57
Medlem
Nidstangs avatar
Igår hade jag enorma problem att ens logga in på hotmail. Jag har sett folk klaga på samma sak på andra forum, både Svenska och Amerikanska, så jag tror det är Hotmailservrarna som är problemet. Dom är förmodligen överbelastade för tillfället. Jag hoppas dock det fixar sig snart.
Citera
2004-03-16, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Igår hade jag enorma problem att ens logga in på hotmail. Jag har sett folk klaga på samma sak på andra forum, både Svenska och Amerikanska, så jag tror det är Hotmailservrarna som är problemet. Dom är förmodligen överbelastade för tillfället. Jag hoppas dock det fixar sig snart.

Hände inte samma sak med FB's server nyss
Citera
2004-03-16, 02:14
Medlem
Nidstangs avatar
Jo, FB har varit slött som fan hela kvällen. :mad:
Citera
2004-03-16, 02:15
Medlem
Ja, utan att veta vad som var problemet så funkar mail-alerten igen. Har alltså varit borta i ngn vecka men började fungera precis. Mycket märkligt men nu är jag glad igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in