Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-09-30, 10:45
  #37
Medlem
polissilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persone
Det var ju ett jävla äckligt pack. Äckliga horungar han har den Keith.
Något som jag reagerade på nu var att Afrikanen nöffesvinet hade ihjäl låg en hel dag i en buske mitt i centrala Klippan. Inga av de rotvälsktalande halvdanskarna som bor i staden lyfte ens lillfingret när de såg liket. Hela den byn är ju bara skit alltså.

Men att de skulle vara Sveriges mest kriminella familj tror jag knappast ändå.
Skulle vilja nämna familjen Magnusson från Göteborg. Där har ni en riktigt jävla sjuk familj.

Du vet inte vad du snackar om
Citera
2017-05-29, 15:40
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Inte Lackatosh utan Lakatos ett vanligt ungersk namn som blivit övertaget av zigenare. Namnet betyder låssmed. Du glömde nämna Horvath familjen i Malmö också, väldigt uppfinningsrika zigenare detta.

Låssmed! Haha! Passande namn för zigenska superkriminella familjer i Malmö.
Zigenarfamiljerna Lakatos och Horvath är ökända kriminella familjer som sysslat med de mest vedervärdiga brott ni kan tänka er i Sverige och runt om i Europa, utan att något nämns här.
Namnet Lakatos är aktuellt nu igen eftersom nya generationen står bakom skjutande av en vaktmästare i Malmö.
Citera
2017-06-05, 13:56
  #39
Medlem
Vallo familjen med Osmo och bröder kunde kvala in på listan.
Fast dom hamnade nog inte i topp.
Citera
2017-06-05, 14:23
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dildodaguerre
Det trista är att du nog har rätt. Det handlar nog inte bara om familjekulturer utan gener som individerna inte har någon kontroll över. Det var väl sådana här människor/familjer som sossarna tvångssteriliserade (ända fram till tidigt 70-tal?).

Synd att de slutade med det.
Citera
2017-06-05, 16:03
  #41
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag gjorde en undersökning genom att jämföra Ratsit med Lexbase, o t.ex. Taikon eller Grönfors vs. Svensson eller Johansson. Nu har hela projektet gått förlorat i ett datorhaveri, men jag minns att brottsfrekvensen låg på ca 5% för svenska efternamn, men på ca 35% för t.ex. Grönfors.
Citera
2017-10-14, 13:53
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag gjorde en undersökning genom att jämföra Ratsit med Lexbase, o t.ex. Taikon eller Grönfors vs. Svensson eller Johansson. Nu har hela projektet gått förlorat i ett datorhaveri, men jag minns att brottsfrekvensen låg på ca 5% för svenska efternamn, men på ca 35% för t.ex. Grönfors.

Jag gjorde faktiskt nåt liknande vad gällde kinesiska namnet Liu och de vietnamesiska Tran och Nguyen och svenska Jönsson och Larsson. Nu kom jag i o f s inte upp till några 35%, men väl drygt 18% mot svenskarnas 4%.

Men senaste dagarna har jag upptäckt att hårdkriminella asiaterna bytt till helsvenska namn, Thi Nguyen har blivit Siv Andersson. Samma personnummer, men nu ser det väldigt svenskt ut.

Snart heter väl alla Ali Johan i stället och är ännu svenskare.
Citera
2020-06-26, 21:14
  #43
Medlem
bellanotte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dildodaguerre
Finns det fler exempel på kriminella familjer? Svenskar eller invandrare?
sveriges mest kriminella släkt är khattab!!!!! De har förgreningar i hela norden och är bokstavstroende. har hvb hem i skåne sa en polis, hörbytrakten och fler sitter inne för narkotikabrott-misshandel-rån-stölder-våldtäkter. de är från palestina å libanon säger mina kontakter.
Citera
2021-06-03, 22:26
  #44
Medlem
Familjen Alkaaby (alkabi, Alkaabi, alkaby eller elkaby) Försöker hålla lågprofil vad gäller deras kriminalitet. Sen finns dessa vissa individer som är öppet kriminella såsom Alhareth Alkaaby och hans bror Jaser.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback