2010-03-18, 20:50
Medlem
ok här kommer min story. jag brukar inte äta pizza speciellt ofta då jag tycker det är en enorm njutning när jag väll gör det. men hade hört att denna skulle kunna konkurera med den vanliga pizzan så jag tog tillfället i akt å testade. . .

den var då fan ingen höjdare. . fy fan vad jag ångrar mig nu!!! varför åt jag inte en vanlig jävel istället? 1410 kalorier i pizzajävlen åsså smakar den skit!!1 varning varning. köp från en pizzeria istället.

det enda positiva var att pizzajävlen kostade 20 kr. men är så förbannad nu så jag ska gå å lägga mig.
Citera
2010-03-19, 00:22
Medlem
Jpms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Tek
Ingen ätstörning handlar om att ha vett att avstå från att äta mer än vad kroppen behöver.

Pizza får va lite onyttig om man ändå äter det sällan.

Jag har köpt gudfadern 2 ggr o tycker den är helt ok, klart inte lika god som en nybakt från pizzerian, men å andra sidan så är den ca 30 % billigare än billigaste på pizzerian.
Senast redigerad av Jpm 2010-03-19 kl. 00:30.
Citera
2010-03-19, 09:18
Medlem
Mr Teks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jpm
Pizza får va lite onyttig om man ändå äter det sällan.

Jag har köpt gudfadern 2 ggr o tycker den är helt ok, klart inte lika god som en nybakt från pizzerian, men å andra sidan så är den ca 30 % billigare än billigaste på pizzerian.
Precis och då är det ju klart att man blir lack när det inte smakar som man hoppats

Personligen tycker inte jag att det är värt att äta pizza om inte en svettig turk har gett den sin obetvingade kärlek först
Citera
2010-03-21, 20:41
Medlem
Köpte en sån här nu, ska prova den imon. men tycker priset var ganska saftigt lägg till 10 spänn och du får en calzone.

får återkomma med betyg
Citera
2010-03-25, 13:42
Medlem
Tycker inte den var så prisvärd direkt, var väldigt degig som några skrivit förut, sen tycker jag tomaten smakade sjukt äckligt, smakade tomat i hela munnen av de där saftiga bitarna

sen så var pizzan så stor så jag fick inte den i micron, vilket ledde till att jag skulle bryta av en bit på sidan, självklart så flyger det av en massa skinka och grejer då.

nä jag håller mig nog till vanlig pizzera, eller kör på billys pan pizza
Citera
2010-03-25, 13:44
Medlem
perpensionaers avatar
Åt en "Gudfadern" häromdagen, kan säga att det var den godaste "micro-pizzan" jag har ätit i mitt liv
Citera
2010-03-25, 17:47
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Jag åt precis upp min Bolognese. Den pizzan alltså, helt obeskrivlig, den väljer jag framför all Hämtpizza som finns, honestly!!!
Sen folk som säger att den är degig osv, kan inte hålla med.. När jag gör den i våran varmluftsugn så blir det hur frasig & knaprig somhelst, precis som det ska va.
Citera
2010-03-25, 20:39
Bannlyst
käkade gudfadern häromkvällen.. åbäket fick inte plats i micron.. dessa hämtpizzorna är större än de vanliga grandiosorna.. fick köra i ugnen..
Citera
2010-03-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dallitz
käkade gudfadern häromkvällen.. åbäket fick inte plats i micron.. dessa hämtpizzorna är större än de vanliga grandiosorna.. fick köra i ugnen..

Haha, samma här som jag skev på förra sidan.

Försökte bryta av en bit på sidan, och lyckades men en jävla massa skinka och sånt hamnade på golvet
Citera
2010-03-25, 22:14
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jay.Jay
Haha, samma här som jag skev på förra sidan.

Försökte bryta av en bit på sidan, och lyckades men en jävla massa skinka och sånt hamnade på golvet

Jag tycker inte fryst pizza blir god i micron, alltför mjuk botten och fyllningen blir alltid lite vattnig. Mycket bättre konsistens och smak i ugnen.
Citera
2010-03-25, 22:42
Medlem
Vobblers avatar
Inte undra på att folk blir missnöjda med fryspizza när de kör den i micron!
Resultatet blir ju bara en svampig sak med blek halvsmält ost. Visserligen är man hungrig ibland, men ge den tio minuter i en vanlig jävla ugn innan ni hugger in!
Citera
2010-03-25, 23:18
Medlem
ShogunAssasins avatar
Käkade den här om dagen, "Gudfadern"? Den med bland annat pesto på, riktigt smaskig var den, helt klart den bästa grandiosa pizzan, funderar på att käka en imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in