Okej såhär ligger det till va.
Jag måste köpa på mig på lite billigare gitarrer (max pris 4000 kr st) för att jag har börjat inse att mina scenframträdanden och min spel-stil sliter som fan på sagda gitarrer (just nu använder jag en Fender Mustang och en Telecaster-kopia).
Nu vill jag då ha tips på billiga "skit"gitarrer av modell bättre som jag skulle kunna använda för framtida spelningar, det är snack om England och då vill jag inte släpa med mig min ögonsten (läs Fendern) på flyg och skit.
Så de e bara att langa länkar osv.
Om det är någon som har koll på något "billigare" märke som fortfarande inte låter anus så skriv det här:
Alla råd är av intresse (jag vet redan om Thomann.de)
kolla dhgate.com där har dom sjukt billiga gitarrer som faktiskt ser bra ut, har själv testspelat en les paul därifrån som faktiskt verkade vara riktigt bra
Jag har beställt en BaCH telecaster för drygt 2000 spänn efter att jag sett hur märket blivit lovordat på diverse forum. Jag kan återkomma med en recension när den har kommit. Blir jag nöjd tänkte jag köpa en 335a av samma märke och snöra i ett set duncan seth lovers.
kolla dhgate.com där har dom sjukt billiga gitarrer som faktiskt ser bra ut, har själv testspelat en les paul därifrån som faktiskt verkade vara riktigt bra
Har du nån jävla provision från dhgate.com eller? Du tjatar ju om den där sidan i varenda gitarrelaterad tråd.
import från usa ser det ut som så tull och moms tillkommer ju ... sen var det även en ganska jobbig sida
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!