Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-04-28, 18:55
  #13
Medlem
Hej!

Skulle gärna vilja få veta hur det gick med HDD:n? Vem skickade du det till? Fick du fram all data som du var ute efer?

MVH
Citera
2010-04-28, 20:40
  #14
Medlem
Jag vet inte om du menar mig, men jag lämnade min hårddisk till Technilab och i fredags fick jag beskedet att dem har lyckats rädda 100% av min data. Visst det tog lite tid men i det stora hela bryr jag mig inte om det. Jag är bara glad att jag får tillbaka min data.
Citera
2010-04-29, 00:09
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nykomling79
Jag vet inte om du menar mig, men jag lämnade min hårddisk till Technilab och i fredags fick jag beskedet att dem har lyckats rädda 100% av min data. Visst det tog lite tid men i det stora hela bryr jag mig inte om det. Jag är bara glad att jag får tillbaka min data.

Hehe, egentligen menade jag TS. Kul att du fick tillbaka datan. Hur mycket kostade det för dig?

MVH
Citera
2017-09-24, 22:02
  #16
Medlem
Jag är nyfiken på vilka program såna här firmor använder sig av för att läsa tillbaks data när felen inte är fysiska? Är inte det program man själv skulle kunna få tag i tex?
Citera
2017-09-25, 01:47
  #17
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azhag
Jag är nyfiken på vilka program såna här firmor använder sig av för att läsa tillbaks data när felen inte är fysiska? Är inte det program man själv skulle kunna få tag i tex?

Ontrack EasyRecovery
http://www.toptenreviews.com/softwar...very-software/

Ontrack har varit med länge och har ofta gjort de diagnosprogram som disktillverkarna erbjuder på sina hemsidor. De var med redan på floppydisktiden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback