2010-07-29, 20:27
Medlem
Har Marcheda gjort något bra sen de där vårmatcherna ifjol?
Citera
2010-07-29, 20:30
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Han gjorde väl 2 mål idag?
Citera
2010-07-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Han gjorde väl 2 mål idag?
menar nåt av värde.
Citera
2010-07-29, 20:41
Medlem
4522s avatar
Citat:

Macheda känns tämligen överskattad efter sina "avgörande" mål förrförra säsongen. Men, men.. han har ju några år på sig att övertyga mig.
Citera
2010-07-29, 20:42
Medlem
DonDrapers avatar
Macheda fick stora delar av förra säsongen förstörd av skador. Han kom in och reducerade mot Chelsea i aprilmatchen. Tror mer på honom än Welbeck och Diouf (inte för att det säger så mycket).
Senast redigerad av DonDraper 2010-07-29 kl. 20:57.
Citera
2010-07-29, 20:51
Medlem
ischs avatar
Citat:
menar nåt av värde.

Nja, han har varit mest varit skadad så det är ju svårt att göra mål ifrån sjukstugan.
Citera
2010-07-29, 21:58
Bannlyst
Han är ju en målskytt. Är väl rätt bra för en 91a att hoppa in mot Chelsea i en så stor match och göra mål direkt, säger något om hans mentalitet (vilket även de avgörande målen mot Villa och Sunderland gör). SAF älskar honom och har så sent som idag bekräftat att han är den absolut bästa i en mot en situationer med målvakten i United. Han är helt lyrisk över Macheda och när SAF är det; då vet man att han har rätt.

SAF säger så här om lånesituationen kring anfallarna:

"I need to keep Macheda and I need to keep Hernandez, who has just joined the club. That's imperative. There's purpose in the way they play their football. It's not just talent. You don't play at this club with just talent, you need something else and they have that something else.
Citera
2010-07-29, 21:59
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
menar nåt av värde.
Som sagt, skadad och det beror väl på vad man har för förväntningar. Jag tror inte Unitedfansen förväntar sig att en 18-19-åring ska gå in och dominera. Det är väl ingen som har höjt honom till skyarna mer än vad man gör med alla andra talanger i sin klubb.
Citera
2010-07-29, 22:11
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Macheda fick stora delar av förra säsongen förstörd av skador. Han kom in och reducerade mot Chelsea i aprilmatchen. Tror mer på honom än Welbeck och Diouf (inte för att det säger så mycket).

Räkna inte bort Dioufs snabbhet som ingen av Welbeck och Macheda har.
Så fort jag såg Dioufs snabbhet kännde jag på mig att han kommer springa ifrån hela PL backlinjen.
Citera
2010-07-29, 22:16
Medlem
NirvanAs avatar
Av uttalanden att döma är det ju Macheda och Hernandez som ska konkurera med dom andra anfallarna medan Diouf och Welbeck lånas ut?
Citera
2010-07-29, 23:14
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Räkna inte bort Dioufs snabbhet som ingen av Welbeck och Macheda har.
Så fort jag såg Dioufs snabbhet kännde jag på mig att han kommer springa ifrån hela PL backlinjen.

Just snabbheten har även SAF hyllat Hernandez för så jag tror som de andra påpekat att det är Hernandez - Macheda som kommer få störst förtroende i att komma in under matcher.
Men både Diouf och Welbeck är intressanta dom också
Citera
2010-07-30, 00:06
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Inte för att det hade nån betydelse för matchen men Hernandez mål var solklar offside
Hoppas fortfarande på ett till bra nyttigt o billigt nyförvärv på mittfältet som kan utvecklas till något större i den röda tröjan

Tror högerbacken upphävde den, men skit samma.

Angående anfallarna så ser jag Diouf som den klart svagaste. Känns som en sparka- och springtyp som saknar den riktiga kvalitén för att lyckas. Hoppas dock jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in