2009-08-03, 15:05
Medlem
H.E.L.s avatar
Finns det i Jönköping?
För övrigt måste ju ni som testar alla ställen för att hitta rätt vara jävligt mjuka och sköna i kroppen...
Citera
2009-08-03, 15:16
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Finns det i Jönköping?
För övrigt måste ju ni som testar alla ställen för att hitta rätt vara jävligt mjuka och sköna i kroppen...

Det verkar bara finnas ett ställe i Jönköping, enligt Thaimassageguiden:

http://www.thaimassageguiden.se/thai...assage_68.html

Dock ska man nog inte förvänta sig så värst mycket utöver själva massagen. Enligt ett inslag på SVT, visserligen från 2006, så har de satt upp en skylt som skriker ut: "No sex":

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33731&a=621026
Citera
2009-08-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Dock ska man nog inte förvänta sig så värst mycket utöver själva massagen. Enligt ett inslag på SVT, visserligen från 2006, så har de satt upp en skylt som skriker ut: "No sex"

Det finns ställen i Stockholms förorter som har såna skyltar men ingen bryr sig om dem.

Klart frikyrkobesökarna i Jönköping behöver HE!
Citera
2009-08-03, 15:39
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Det finns ställen i Stockholms förorter som har såna skyltar men ingen bryr sig om dem.

Klart frikyrkobesökarna i Jönköping behöver HE!

He he. Jo då, jag har också sett skyltar på ett par inrättningar i Stockholmsområdet där det står saker som "Ingen handpåläggning", "Inga sexuella tjänster" osv, men som mest är till för att göra polisen glad, vad som verkligen sker och vad som erbjuds efter den ordinarie massagen på många ställen vet ju vi som varit där
Citera
2009-08-03, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Haha, när P4 gjorde reportage om thaimassage så påstod den kvinnliga polisen som deltog i utredningarna att thaitjejerna hade så dåligt självförtroende och överdriven respekt för kunderna.

Att män till stor del styrs av sin sexdrift är inget nytt och betyder inte att kvinnor ser ned på oss. Konstigt nog.

Nu är du faktiskt inte så långt från den egentliga sanningen, jag kan köpa att männen till stor del styrs av sin drift, även att kvinnorna genom sin kultur har svårt att säga nej till en man som hon ibland faktiskt oavsiktligt helt enkelt genom massage gjort "kåt" , det ligger till stor del i deras kultur att behaga mannen. Sen tycker jag likförbannat att det är fel att jaga runt efter en avrunkning, och jag vet att Thaitjejerna (dom flesta) tycker att de många gånger gifta männen i stället kan gå hem till sin fru.
Citera
2009-08-03, 16:34
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det verkar bara finnas ett ställe i Jönköping, enligt Thaimassageguiden:

http://www.thaimassageguiden.se/thai...assage_68.html

Dock ska man nog inte förvänta sig så värst mycket utöver själva massagen. Enligt ett inslag på SVT, visserligen från 2006, så har de satt upp en skylt som skriker ut: "No sex":

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33731&a=621026
Aj fan. Dessutom var hon ful så det blir inte ens en vanlig massage.
Citera
2009-08-03, 19:51
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Nu är du faktiskt inte så långt från den egentliga sanningen, jag kan köpa att männen till stor del styrs av sin drift, även att kvinnorna genom sin kultur har svårt att säga nej till en man som hon ibland faktiskt oavsiktligt helt enkelt genom massage gjort "kåt" , det ligger till stor del i deras kultur att behaga mannen. Sen tycker jag likförbannat att det är fel att jaga runt efter en avrunkning, och jag vet att Thaitjejerna (dom flesta) tycker att de många gånger gifta männen i stället kan gå hem till sin fru.
Va de tycker är en sak men vad de får mig att uppleva är en annan. Har var gift i många år och trodde verkligen att jag hade det bra, sen kommer en liten Thailändska och helt förvrider mitt huvud. Jag upplever något som överträffar varenda sex jag haft med min fru i 15 års tid. Hon får mig att känna mig speciell på ett sätt som jag inte upplevt tidigare. Vad är det som är fel, jag mår bra, hon får betalt och är nöjd.
Citera
2009-08-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har var gift i många år och trodde verkligen att jag hade det bra, sen kommer en liten Thailändska och helt förvrider mitt huvud.

Får man fråga hur ni träffades? Ringde hon på dörren en dag och ville låna socker?
Citera
2009-08-03, 22:16
Bannlyst
Jag känner till ett ställe på nobelvägen i malmö som erbjuder lite mer avanserade grejjer men jag undrar om det finns fler här som erbjuder lite mer än det vanliga om ni förstår vad jag menar
Citera
2009-08-04, 11:20
Medlem
nuendasts avatar
Åbo

går man på thaimassage för att förhoppningsvis få erbjudande om sex verkar det vara finland som gäller:
http://www.metrobloggen.se/jsp/publi...cle=19.6047877
Citera
2009-08-04, 18:35
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danilson
Vill gärna också ha tips på ställen me HE i västerort, helst i vällingby, hässelby, bromma och spånga.
kolla ditt pm hör av dej om napp till detta! jag vill veta om det gäller ännu! var där för ett tag sedan! ok

Se ditt PM
Citera
2009-08-04, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Va de tycker är en sak men vad de får mig att uppleva är en annan. Har var gift i många år och trodde verkligen att jag hade det bra, sen kommer en liten Thailändska och helt förvrider mitt huvud. Jag upplever något som överträffar varenda sex jag haft med min fru i 15 års tid. Hon får mig att känna mig speciell på ett sätt som jag inte upplevt tidigare. Vad är det som är fel, jag mår bra, hon får betalt och är nöjd.

Mmmmmmmmmmmmmmm... jag vet , jag är ju lyckligt gift med en trogen liten Thai. Det finns fa... inget bättre .... Varit gift med 3 st Skandinaviska kvinnor
förut. Men ack .... där ligger dom långt efter i allt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in