2010-03-11, 22:49
Medlem
Det är så att jag gjorde en "dum" grej för ca 3 år sedan, fick en solidarisk betalning på mig och en annan som var på 240 tusen. Har ej kunnat betala av eftersom jag ej haft fast jobb och viss tid varit tvungen att leva på socbidrag. Fick nu hem papper idag av kronofogden att skulden nu är på 120 tusen. Fattar ingenting, och jag funderar på hur det är om skulden skrivs av eftersom den är pga av ett brott, jag ska betala till ett försäkringsbolag. Kommer den skrivas av? eller ska man ringa upp krono och göra upp en avbetalningsplan? Trots att jag inte kan det pga mitt jobb snart är slut

Hur ska jag gå tillväga? Vill ju börja på ny kula nu men den där skulden drar ner mig...
tack för svar
Citera
2010-03-11, 23:02
Medlem
Om du vill starta på ny kula så gör du allt för att betala tillbaka skulden du har då personen du utsatt för brott. Jag är inte religiös för 5öre, men tror ändå att det kommer gynna dig i framtiden om du gör rätt från början!

Därefter kan du börja läsa i aktie/fond forumet å se hur lätt det är att faktiskt tjäna lagliga pengar med lite kunskap och taktik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in