Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2012-04-23, 14:17
  #61
Medlem
Librarians avatar
Jag har tagit min truckutbildning hos Truckutbildarna för ca 2 år sedan. Det gick utmärkt, var billigt, pedagogiskt och en givande kurs. Klart värt pengarna.

De poängterade dock att kursen var ganska grundläggande, att själva körvanan får man ute på sin arbetsplats, men att de ser till att man kan hantera truckarna på ett säkert sätt och kan teorin som krävs bakom. Jag är nöjd med dom, haft kortet och kört truck en hel del sedan dess
Citera
2012-12-15, 14:56
  #62
Medlem
tog truckkort via truckutbildarna i februari 2012, två dagar med duktiga och kunniga utbildare. Va även en kul grupp med folk från alla håll och kanter. Har inte utnyttjat kortet än men man vet aldrig i framtiden.
Citera
2013-08-20, 17:02
  #63
Medlem
BigMoneys avatar
ni som gjort i sthlm, vilken väg håller dom till på ?

dom har ingen info om det på hemsidan , samt att jag inte kunde skriva ner vad som sa för adress.
Citera
2013-09-07, 14:41
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMoney
ni som gjort i sthlm, vilken väg håller dom till på ?

dom har ingen info om det på hemsidan , samt att jag inte kunde skriva ner vad som sa för adress.

Teorin är på ett hotell i Skärholmen och praktiken är i Jordbro. Du borde fått ett mail om det när du bokar.
Citera
2015-04-11, 15:46
  #65
Medlem
Sourcreamchipsens avatar
Väldigt bra kurs (Göteborg)
Startade 09:00 på lördagen med teori fram till ca. halv 12 inklusive en bensträckare på 10 minuter.
Lunch till 12:10 för lite praktik igen till 12:45 för att då avsluta med ett prov som var rätt så enkelt!

Sedan hemgång.
Det står 09:00 till 16:00 på hemsidan men det är väl bara för att det ska se bra ut!

Truckkörning från 09:00 för att sedan gå hem vid lunch. Perfekt ju!
Kanonbra instruktör med stora biceps med lite småländsk brytning
Citera
2017-09-13, 19:23
  #66
Medlem
Lite bumpvarning men jag har kört mycket truck innan men inte har jag något kort inte. Så letade efter en billig utbildning och undrar om det står att det är truckutbildarna som utbildat en på kortet?

Tänker att många kanske inte tycker man är speciellt seriös om man dimper in med en helgkurs menar jag? Trots att jag alltså är erfaren truckförare, fast så klart inga referenser för vilken arbetsgivare vill erkänna att jag kört deras truckar utan kort?
Dessutom inte ens på papper att jag jobbat för dom, utan varit behovsanställd av tredje part.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback