Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-21, 00:10
  #601
Medlem
r0ckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _K_
Serious international gaming site project
http://www.allegro.cc/forums/thread/532803

"Swearing and generally writing in a shameless fashion will be OK, as long as the grammar and spelling is correct."
Citera
2010-03-21, 01:29
  #602
Avstängd
Bryyshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean-LucPicard
Sluta larva dig.

Haha, är du allvarlig eller? Kilen spelar Vin Diesel när allt han har är ett par nördar på ett jävla bildforum.
Citera
2010-03-21, 02:26
  #603
Avstängd
4chan och alla svenska töntar som hänger här och tror de är något i sin "kamp" mot denna Kimmo är bara patetiska, vilka vidriga jävla förlorare som förmodligen aldrig rört och aldrig kommer röra det motsatta könet. Sedan tror jag inte denna Kimmo är pedofil utan gör bara allt för att vara så extremt mycket icke-PK som det går att bli, och tydligen lyckas.
Citera
2010-03-21, 03:08
  #604
Medlem
Jean-LucPicards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masurao
4chan och alla svenska töntar som hänger här och tror de är något i sin "kamp" mot denna Kimmo är bara patetiska, vilka vidriga jävla förlorare som förmodligen aldrig rört och aldrig kommer röra det motsatta könet. Sedan tror jag inte denna Kimmo är pedofil utan gör bara allt för att vara så extremt mycket icke-PK som det går att bli, och tydligen lyckas.
I'd like to know how you'd justify those claims. What are you basing them on?
Citera
2010-03-21, 09:32
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masurao
4chan och alla svenska töntar som hänger här och tror de är något i sin "kamp" mot denna Kimmo är bara patetiska, vilka vidriga jävla förlorare som förmodligen aldrig rört och aldrig kommer röra det motsatta könet. Sedan tror jag inte denna Kimmo är pedofil utan gör bara allt för att vara så extremt mycket icke-PK som det går att bli, och tydligen lyckas.


Spelar ingen roll om. Om han utnyttjar cp till det så är det aldrig ok.

Sen måste jag säga att hurvida kimmos vara eller icke vara peddo själv så tycker inte jag det är patetiskt att försöka få bort all cp på nätet men där kanske vi skiljer oss.
Citera
2010-03-21, 10:05
  #606
Avstängd
Demions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean-LucPicard
I'd like to know how you'd justify those claims. What are you basing them
It's proven by science.

Sedan behöver du inte skriva tråkiga tomma engelska fraser, man blev trött på att höra dem andra gången.
Citera
2010-03-21, 10:41
  #607
Medlem
magers avatar
Jag tycker nog att det är bra att dom här ensamma stackars oskulderna från 4chan kan arbeta tillsammans och känna lite tillhörighet trots att ingen annan gillar dem. Sen är det bra att dom lär sig en rad eller två engelska också
Citera
2010-03-21, 12:55
  #608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Totalt jävla fel. Folk med Aspberger har inte lägre intelligens än andra.



Det finns massor med Aspiesar ute i arbestlivet. Man kan ha olika grader av aspberger, diagnosen i sig är ju en lättare form av autism, vissa måste bo på gruppboende andra tjänar feta stålar och har ganska normalt liv.

Exakt, det finns t.o.m företag som BARA anställer personer med Aspbergers.. Läste om ett sådant någonstans i.a.f.
Citera
2010-03-21, 13:03
  #609
Medlem
j0h2ns avatar
Haha... Det finns ett företag som gjort det, eftersom de generellt inte fungerar på vanliga arbetsplatser. Företaget ägs av en man som fick en aspiedotter, och som därför engagerar sig.

Samhall är väl inte direkt något bevis för att allmänt trögtänkta är intelligenta, eller?
Citera
2010-03-21, 13:38
  #610
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masurao
4chan och alla svenska töntar som hänger här och tror de är något i sin "kamp" mot denna Kimmo är bara patetiska, vilka vidriga jävla förlorare som förmodligen aldrig rört och aldrig kommer röra det motsatta könet. Sedan tror jag inte denna Kimmo är pedofil utan gör bara allt för att vara så extremt mycket icke-PK som det går att bli, och tydligen lyckas.

Om någon är förloraren här så är det väl Kimmo. Läs och se vilken jävla idiot han är egentligen.
Citera
2010-03-21, 15:51
  #611
Medlem
Dosordies avatar
Hans sida är i stort sätt död, och det går inte direkt fort att surfa på sidan. Han har inte direkt många användare kvar. Dom som är kvar sitter på olika sidor på internet och försvarar han.
Det finns massa roliga meddelanden från honom till en av hans "wiseguys" som läckt ut. Finns att tanka på piratebay.

http://thepiratebay.org/torrent/5449..._from_AnonTalk.

Där ser man hur patetisk och svårt störd han är. Han kallar sig sysop i breven.

Jag blir rätt förvånad av hur folk kommer in i denna tråd och försvarar honom. Som att man inte fattar vad det handlar om när folk skriver hur töntig jag är. Folk som är så inbitna på att försvara honom att dom inte ser det komiska i inlägget. Det jag skrev var endast i underhållnings syfte. Men sånt förstår inte hjärnan när man går in i försvars läge. Det är bevisat Det är replithjärnan som slår på.

Jag svarade på ett inlägg som handlade om det bästa WWII spelet. Det var uppenbart att det var han som skrev det, så jag svarade att jag tyckte att World at War CoD sög, och att "Battlefield 1942" och "Brothers In Arms" var mycket bättre. Då blev jag bannad och skitlistad. Så något "fritt tal" eller "fritt tänkande" existerar inte. Hans sida handlar om han själv och vad han tycker om. Ingenting annat. Det som inte han håller med om tas bort.

BTW så finns det nu en ny sida "anustalk.com" som har öppnats i hans ära
Citera
2010-03-21, 16:59
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dosordie
Jag svarade på ett inlägg som handlade om det bästa WWII spelet. Det var uppenbart att det var han som skrev det, så jag svarade att jag tyckte att World at War CoD sög, och att "Battlefield 1942" och "Brothers In Arms" var mycket bättre. Då blev jag bannad och skitlistad.

Upprörande! Har du kontaktat JK?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback