Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-11, 01:35
  #1
Medlem
RonaldoUtds avatar
Jag kryddade på lite i rubriken

http://www.mmafighting.com/2010/03/1...rmer-olympian/
Det är alltså Aleksander Emelianenko som Eddy Bengtsson ska möta. Kul eftersom det ger Eddy uppmärksamhet. Han har mycket att vinna här.
Citera
2010-03-11, 01:41
  #2
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Jag kryddade på lite i rubriken

http://www.mmafighting.com/2010/03/1...rmer-olympian/
Det är alltså Aleksander Emelianenko som Eddy Bengtsson ska möta. Kul eftersom det ger Eddy uppmärksamhet. Han har mycket att vinna här.

Absolut. Ska bli kul att se om Eddy klarar det här.
Citera
2010-03-11, 01:49
  #3
Avstängd
Talibankockens avatar
Åh herregud vad stryk han kommer få.
Citera
2010-03-11, 02:32
  #4
Medlem
Res-Qs avatar
RIP, finns förövrigt typ 100 trådar om honom redan -.-
Citera
2010-03-11, 02:57
  #5
Medlem
Frontkjempers avatar
Hade inte Aleks torskat dit på Hep under sin volta kunde han ha blivit riktigt stor i tungvikt och han är fortfarande väldigt bra. Tror aldrig vi får se honom i UFC, även om han skulle platsa men i DREAM eller Sengoku kanske.

Hursomhelst, ryssen vinner på (T)KO - rond uno.
Citera
2010-03-11, 08:02
  #6
Medlem
Chokemeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontkjemper
Tror aldrig vi får se honom i UFC
Nepp, har för mig att han har lite blodsjukdomar som gör att han inte får tävla i USA!

Men Eddy kommer slaktas!
Citera
2010-03-11, 08:31
  #7
Medlem
schabo-labos avatar
Ja Eddy fick ju inte ner sin motståndare på backen ens, kolla hans senaste match. Det borde vara Eddys styrka.
Citera
2010-03-11, 10:33
  #8
Medlem
klassas avatar
Här kommer det bli rejäl slakt. Aleks på TKO i första.
Citera
2010-03-11, 11:28
  #9
Medlem
fugus avatar
Har Eddy gått ner något i vikt som han snackade om?

Känns som att herr bengtsson har fullt upp med de missmatches svenska fighters matas med på galorna här hemma. Han behöver inte söka tufft motstånd utomlands.
Citera
2010-03-11, 14:36
  #10
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokemeister
Nepp, har för mig att han har lite blodsjukdomar som gör att han inte får tävla i USA!

Men Eddy kommer slaktas!
Dessutom har han väl ett visst kriminellt förflutet som inte direkt ger guldstjärna vid inpassage i Staterna. Lite synd faktiskt, han gjorde en del bra matcher i Pride.

Jag har inte alls följt Eddy men på papperet låter det som Aleks via rape.
Citera
2010-03-11, 18:38
  #11
Medlem
ha ha hoppas Eddy tar hem det, lill fedor är bara en kriminell skit, han har inte en tiondel av sin brors talang.
Citera
2010-03-11, 18:45
  #12
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
ha ha hoppas Eddy tar hem det, lill fedor är bara en kriminell skit, han har inte en tiondel av sin brors talang.

När Aleksander slår så känns det kan jag lova. Han har udda stil precis som Fedor och är mycket brutalare än bror sin. Men man måste väl hejja på svensken bara för att men jag tror inte att detta kommer bli spektakulärt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback