44 399 besökare online
858 443 medlemmar • 45 878 966 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar > Drogshoppar - Bensodiazepiner
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Astronomic
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Tänkte mest på en sida. Men jag förstår.

Olika nätkranar har dom också. Dom är svenska, det var det jag menade.

AllmäntOupptäck
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Antar att i alla de hypotetiska fall av betalningar så görs dessa via fysiska banker, istället för överföringar via internetbank? Eller snarare, är det okej om jag är lat och kör via internet?
Senast redigerad av AllmäntOupptäck 2010-06-07 kl. 09:39. Anledning: Blev bättre

skogsbäret
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Antar att i alla de hypotetiska fall av betalningar så görs dessa via fysiska banker, istället för överföringar via internetbank? Eller snarare, är det okej om jag är lat och kör via internet?
Ja, det fungerar okej. Men det finns ju anledningar till att man gör det fysiskt istället för via internetbanken.

AllmäntOupptäck
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Ja, det fungerar okej. Men det finns ju anledningar till att man gör det fysiskt istället för via internetbanken.

Jo det är sant, tänkte mer på ifall de klagade på det.

skogsbäret
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Jo det är sant, tänkte mer på ifall de klagade på det.
mottagaren kan inte se hur betalningen är gjord.
Senast redigerad av skogsbäret 2010-06-07 kl. 10:10.

Robbadobb
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret

Det är ändå knappt något straffärde på vad dom säljer.
Får man ( väldigt låga odds ) frågan av grisarna om butiken torskar så minns bara inte, hursomhelst var det inget olagligt.

Buffeln
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Det är ändå knappt något straffärde på vad dom säljer.
Får man ( väldigt låga odds ) frågan av grisarna om butiken torskar så minns bara inte, hursomhelst var det inget olagligt.

Risken för att en flashbackare har andra klassade substanser, ett skjutvapen och ett ex av mein kampf på nattduksbordet är väl inte helt oväsentlig, och då blir det ju värre.

Skämt åsido, du har rätt i att gränsen för ringa är rätt högt satt (undantaget fluniz), men det är bara dumt att inte släpa sig till banken... jag har använt internetbank tre gånger för länge sen och har nu konstant ångest för att någon ska torska och sluta med hembesök. Vad jag köpte de tre gångerna är ju sedan länge förbrukat och rörde sig om småpengar (därav latheten) men det var riktigt, riktigt dumt gjort. Gå till banken!

xanax99
Medlem
xanax99s avatar
Hur är fear:a generic xanax??? har förstått att de är från park-davies men har de någon stämpel??? kvaliten????

Tasseman
Avstängd
Tassemans avatar
Tänkte testa deras dermaan för att slippa en tramadol at.

Någon som testat dessa? är dem bra?

Iaf förra gången jag beställde tramadol fick jag det dagen efter, har väntat en vecka på mitt packet :S

MisterClean
Avstängd
MisterCleans avatar
Nån som har några efarenhet av deras stilnox??är det värt att köpa dom??

Perfume-V
Medlem
Perfume-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Hur är fear:a generic xanax??? har förstått att de är från park-davies men har de någon stämpel??? kvaliten????
Ingen stämpel, nej. Vet inte vilka Park-Davies är, men de fungerar helt okej. Hyfsat prisvärda.

Citat:
Ursprungligen postat av Tasseman
Tänkte testa deras dermaan för att slippa en tramadol at.

Någon som testat dessa? är dem bra?
Ja, de fungerar bra. Ungefär som svenska Citodon (500/30).

Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
Nån som har några efarenhet av deras stilnox??är det värt att köpa dom??
De är ganska tvivelaktiga. Känns som att de skiftar i kvalitet. Ibland har jag fått bra effekt av en, men oftast måste jag ta två för att få önskvärd effekt. Ibland har inte ens två gett mig tillräckligt, medan som sagt en också har räckt ibland.

Midnight
Medlem
Midnights avatar
Erfarenheter av deras valium någon?

Svara på ämne
Topp Dela »