2010-03-11, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
Detta har hänt innan vi blev tillsammans. Jag är 26 och hon 27.
Vi har varit tillsammans snart 5 år. Hon skall ha nuppat mellan 16-19 års ålder. Och sedan haft lite mer seriöst med 5 st.
Vi hade en diskussion om X för 3 års sen. Då sa hon att hon legat med 5 st med mig.
Jag blev väldigt trygg i detta och en pingla som henne var väll ändå relativt orörd. Väldigt snygg tjej detta vill jag gärna påpeka, så hon är ju som min pärla. Vi har ett barn tillsammans.

Men i lördags kväll kom det fram....40 pers, hela min värld raserade. Retroaktiv svartjsuka, depression. Äter ingenting. Jag känner mig lurad... Min pärla är ju ingen pärla längre.
Hon sa att hon hållt sånt privat hemligt...för att skydda mig, och jag förstår det. I diskussionen för ett par år sen sa klart o tydligt att jag inte vill ha en tjej som pippat halva stan. Jag klarar inte sånt. Klarar inte ex i den mängden. (I den diskussionen trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att hon var en av dem som varit med så pass många)

Så hon gjorde mig trygg i att ge mig falsk trygghet med de exen. Hon har berättat att hon bara haft sex med de hon varit kär i etc. Men som nu inte stämmer.

Nu är jag död inombords, detta kom vid ganska fel tidpunkt. Hur skall jag ta mig ur detta? jag vet att hennes tidigare liv kan jag inte påverka, att jag inte borde ha nått med det att göra. Jag vill nu inte visa mig offentligt med henne. Och att ha sex med henne känns meningslöst, jag är så död. Jag stämmer in på 10/10 symptom på depression nu.

Någon som gått igenom något sådant? kan ge tips? Om detta skulle kommit fram i början av vårt förhållande kanske jag kunde accepterat det, men nu har de gått snart 5 år. Och jag vill inte att Gunnar på Ica ska ha knullat min tjej, eller vem som helst.

Tänk alla olika mäns sperma som runnit in och ur hennes numera använda slida, alla som sprutat i hennes mun, ...

du vet vad myten säger ...brudar säger sanningen delat på 3...egentligen är det alltså 120 män....

hon har säkert haft flera på en gång, en i varje hål, ..en kvinnas sanna syfte ..
Citera
2010-03-11, 13:56
Medlem
LaVickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Vad är det egentligen som säger att hon har varit trogen ts sen dom börjat vara ihop. Skulle inte förvåna mig ett dugg om hon fortsatt ligga runt. Det är väl nästa bomb som släpps
Så bara för att man haft "många" sexpartners innan, så är man mer benägen att vara otrogen? Det är så jag tolkar din post.

Jag har varit med vad som tolkas som många, inte fan är jag otrogen i mina förhållanden, utan alltid ärlig om allting.
Citera
2010-03-11, 14:07
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaVicky
Så bara för att man haft "många" sexpartners innan, så är man mer benägen att vara otrogen? Det är så jag tolkar din post.

Jag har varit med vad som tolkas som många, inte fan är jag otrogen i mina förhållanden, utan alltid ärlig om allting.

Jag gillar helt enkelt inte det faktum att hon ljög från början, det ger mig dåliga vibbar. Folk som ljuger om saker och ting har en tendens att ljuga om mer än en sak.
Visst kan det vara så att hon har varit trogen ts men det skulle inte förvåna mig om så inte är fallet.
Citera
2010-03-11, 14:11
Medlem
LaVickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Jag gillar helt enkelt inte det faktum att hon ljög från början, det ger mig dåliga vibbar. Folk som ljuger om saker och ting har en tendens att ljuga om mer än en sak.
Visst kan det vara så att hon har varit trogen ts men det skulle inte förvåna mig om så inte är fallet.
Nej, man ska ju vara ärlig från the get go, håller med fullt där.
Men, jag tror inte att det påverkar personen i övrigt.

TS, har du ens tänkt på att fråga varför det är så många? Chansen att det är något underliggande är stor. Att du då hakar upp dig på en sketen siffra istället för att hjälpa in partner som uppenbarligen älskar dig då hon stannat med dig i 5 år och att ni har ett barn tillsammans är ju förjävligt enligt mig.
Citera
2010-03-11, 14:21
Medlem
Apocryphas avatar
Varför blir alla så provocerade? Hälften som skrivs är ju förolämpningar.
Citera
2010-03-11, 14:45
Medlem
SniperJackals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r2d2r2d2
Det handlar inte om sexliberalism i just det här fallet. Det handlar om att TS skall sluta vara en liten överviktig lipsill och istället lyfta sig själv och ta hand om sin familj. Om inte kommer han ångra sig när han kommit ur sin patetik och kan se nyktert på hela situationen. Kanske ensam.

jo just det, det verkar vara vilket du skulle ha märkt om du läst igenom tråden.
samt så är allt relativt. Det är upp till TS om han anser att det är värt det
Citera
2010-03-11, 14:46
Medlem
SniperJackals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Varför blir alla så provocerade? Hälften som skrivs är ju förolämpningar.

och det ska komma från någon med en sån avatar ironi är roligt ^^
eller nja, det är nog mer hyckleri än ironi.

EDIT: och ja självklart har han bytt avatar nu efter att ha läst detta
Senast redigerad av SniperJackal 2010-03-11 kl. 14:59.
Citera
2010-03-11, 15:11
Medlem
r2d2r2d2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniperJackal
jo just det, det verkar vara vilket du skulle ha märkt om du läst igenom tråden.
samt så är allt relativt. Det är upp till TS om han anser att det är värt det

Jag har läst tråden och sett diskussionen men jag menar att TS problem inte handlar om sexliberalism. Kanske var otydlig.
Citera
2010-03-11, 15:13
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniperJackal
och det ska komma från någon med en sån avatar ironi är roligt ^^
eller nja, det är nog mer hyckleri än ironi.

EDIT: och ja självklart har han bytt avatar nu efter att ha läst detta
Bytte precis innan. Den låg kvar i cacheminnet
Duger jag inte som auktoriserat troll?
Citera
2010-03-11, 15:20
Medlem
zziixxs avatar
Äh, va fan det var ju flera år sedan, fråga henne istället vad det var som gjorde att hon hade ett så stort bekräftelsebehov att hon gikc i säng m så många. Kan hon svara på det idag behöver du inte oroa dig över att hon skulle fortsätta eller vara otrogen. Jag tycker det låter som en ung tjej som mådde dåligt och behövde bekräftelse.
Inget du behöver hänga upp dig på om hon själv kommit över det. Knappast nåt hon kommer att gå omkring och skryta med liksom.
Citera
2010-03-11, 15:40
Medlem
Per-Inge1980s avatar
Helt ärligt: Är det bara jag som får min romantiska bild & känsla av min partner raderad när den berättar att den haft sex med extremt många? Får liksom inte lika vacker bild av människan längre. Är jag den enda som fungerar såhär?

De flesta här på Flashback verkar ta så lätt på detta. "Äh, det gör väl detsamma", typ.

Jag fick (med mitt ex) i alla fall en massa följdfrågor i huvudet: Vem är jag tillsammans med egentligen? Kommer jag att räcka till? Hur länge kommer det här förhållandet att hålla? Hur pass redo är min partner för en långvarig och seriös relation, egentligen? Är min partner mer intresserad av sex än kärlek? osv.

Förstår honom precis. Tycker hans känslor är fullt befogade.
Senast redigerad av Per-Inge1980 2010-03-11 kl. 15:51.
Citera
2010-03-11, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
...hon var det där ludret INNAN ni träffades och att du är ett bevis på att hon faktiskt älskar dig, din kuk, ert sex etc etc. ...
Hur vet han det? Hon kanske har fortsatt med att vara luder eller så kanske hon börjar sakna det. Hon berättade det kanske för att han ska vara beredd på vad som väntar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in